Hvor gamle er dere?

Jeg er 26 og mannen er 27. Vi har begge bursdag i sommer. Vi har en gutt som blir 8 i mai[emoji4]

Jeg er 20, samboer (og kjæreste;-) ) er 26, begge blir et år eldre før forventa termin.. :-) Ingen barn fra før.

Vi var 36 år da vi ble gravide i begynnelsen av januar, men da vi begge er januarbarn har vi nå bikket over til 37. [emoji6]
Dette er vårt første barn. [emoji7][emoji173]

Er 33 og han 31. Vårt første barn om alt går bra! Så kommer den lille forhåpentligvis før min bursdag!

Jeg er 30, samboer 32, og sammen har vi ei datter på 8 år :) Alle bortsett fra datteren rekker å bli ett år eldre før oktoberskatten (forhåpentligvis) kommer <3

Jeg er 23, sambo er 33 [emoji173]️ han har to barn fra før, en gutt på 8 og en jente på 3 [emoji173]️[emoji173]️

Jeg er 28 og min samboer er 29 [emoji4] ingen barn fra før, så dette blir spennende [emoji173]️

Jeg er 30 år og kjæresten min blir 27 år i mars... [emoji4] Første barn... [emoji4]

36 om noen uker. Samboeren har akkurat fylt 40. Sammen har vi en datter som blir 4 til sommeren. Skulle nok helst vært litt yngre foreldre for sistemann, men var ikke klar for to tette. Nå er jeg superklar!

Back
Topp