hvor gamle er dere egentlig???!

primula

Flørter med forumet
har bare vært herinne litt mer enn ei uka, men tror jammen ikke det blir mye lenger heller.. blir jo helt satt ut av all banning, skitt-kasting og fjortis tendenser her.. utrolig at folk ikke har bedre ordforråd enn at de må kjefte og smelle slik til hverandre.. trodde dette var en mer voksen side enn barnimagen og dinbaby, men der tok jeg feil gitt..

Kjedelig at du føler det slik. Jeg synes ikke det er så ille. Vet at det er noen spesifike som er veldig krangle syke, men de ignorerer jeg bare. Gidder ikke bruke energi på dem.

Ellers får jeg veldig mye info og svar på spørsmål her inne, så jeg er fornøyd.

Er det noen du synes er spesiellt slitsomme så kan du gå inn og sperre dem......

Eva[:)]

vet hva du mener. Når jeg først meldte meg inn her følte jeg det på samme måte som du - det var ekstremt mye krangling og drittkasting. Jeg valgte å ignorere det, og etter en stund roet det seg. Har vært veldig hyggelig her lenge nå (kanskje kranglefantene har vært logget av en stund og latt oss andre hygge seg), men de siste dagene har det vært tendenser igjen. Jeg velger å gå ut av tråder hvor surpadder sprer galle... om de vil forsure dagen til noen så skal det i alle fall ikke bli meg.[:'(]

Drit i grinebiterne, så vil du nok hygge deg her du også!

hehe:-) godt å høra at det ikke bare er meg som reagerer! har jo sett at det virker være mange kjekke jenter her og, det er ikke det...

hvordan gjør en det?! greit og vita hvis det skulle bli aktuelt en gang..

hei solsikke... jeg er HELT enig med deg.... leser mange innlegg her og skjønner akkurat hva du mener...

Mye skitt kasting har det vært, men skal det sammenlignes med hvor mange gode råd, mye oppmuntring og sist men ikke minst hvor mye vi har ledd her inne er det negative en dråpe i havet. Overse det negative og se det positive i ting så forandrer du nok mening. Alle her har mye godt i seg og er veldig hjelpsomme, men vi vil alltid ha noe vi er uenige i.

Er storfornyd med dette forumet jeg. Og tror aldri man kommer unna drittslenging liksom...
Er jo bare så sperre dem du ikke liker her inne også er problemet borte vekk!

Var mye her en stund men har kommet seg opp veldig. Har kommet litt igjen de siste dagene men kan vær at det er noen som sliter litt og føler det hjelper å få ut litt irrtasjon [:D]
Må ikke forlate denne siden alle er kjempe koslige og du kan få masse god hjelp og råd. Det har jeg og avhenig av denne siden har jeg blitt.
De gangene jeg leser når det er litt krangling sitter jeg og ler for meg selv.
Jeg personlig synes dette er en siden med masse topp jenter [:D]

Vi er mange snille jenter her inne altså!

Håper inntrykket bedrer seg hvis du gir oss litt tid! Bare la krangletrådene være, og fokuser på de hyggelige trådene! Det gjør jeg i allefall!

her får du masse støtte, trøst, råd, lykkeønskninger, latterkramper, provokasjoner av mange herlige jenter!!

Håper du trives bedre etterhvert!

Klem, m

hei igjen! kjekt at dere gir tilbakemelding! jeg kommer inom her litt i ny og ne tenker jeg, og får vel bare prøva se bort fra de sure hønene som er her da[;)]

ORIGINAL: lenemor

vet hva du mener. Når jeg først meldte meg inn her følte jeg det på samme måte som du - det var ekstremt mye krangling og drittkasting. Jeg valgte å ignorere det, og etter en stund roet det seg. Har vært veldig hyggelig her lenge nå (kanskje kranglefantene har vært logget av en stund og latt oss andre hygge seg), men de siste dagene har det vært tendenser igjen. Jeg velger å gå ut av tråder hvor surpadder sprer galle... om de vil forsure dagen til noen så skal det i alle fall ikke bli meg.[:'(]

Drit i grinebiterne, så vil du nok hygge deg her du også!

Stort sett enig med deg[;)]

Var ikke sånn når jeg meldte meg inn, for da var det nesten ingen her..
men har vert en periode i høst, ja..

Har alle vært igjennom en periode her inne, men nå er det bedre her. Mange ble hisset opp av alle de gale trådene til hu med mange navn, men nå er det rolig her.
Håper du vil trives i fremtiden.
Klem

tusen takk for koselig svar! [:)]

Back
Topp