Hvor går turen i sommer?

Skal stort sett være hjemme :) men vi skal en uke til sørlandet og bla i dyreparken, så blir det nok noen turer til tønsberg, farte litt rundt å besøke familie.

Vi skal 14 dager til Karpathos i juli :) Gleder meg masse til å bade og sole meg ;)

Til familieparken. Ellers blir det å dra på hytta til svigermor og hjem til foreldrene mine en tur

Vi skal være borte en måned (hele juli) - besøke venner og familie i Sør-Frankrike :D gleder meg veldig til avreise

Vi skal til Sverige (som vanlig :P) og besøke mine forelder.
Der blir det garantert ett besøk til Furuviksparken (anbefales! Ligger noen mil fra Gävle, på østkysten) og en del besøk til slekt og venner :)
Hjemme i Norge igjen blir det nok bare at vi flytter ut på hytta, men kanskje vi kjører oss en tur til Namsskogan familiepark om jeg føler at jeg orker gå så mye når jeg er 6 måneder gravid :P

Vi skal på flere dagers fjelltur i Nordland, og så skal vi til Legoland :) Gleder oss noe helt enormt :)

I år skal barna være hos pappaen sin, så da ble det plutselig en liten tur til Nottingham med to bestevenner for å se på Derren Brown. Men man kan ikke bare dra til Nottingham og hjem igjen, nope, man reiser litt til, til nord wales og ser på litt slott. Så har vi ikke alle verdens med penger, så vi telter og bruker airbnb. Men så er det noen ting vi alltid har hatt lyst til å gjøre, så da blir det litt grottevandring og rafting i tillegg. Så er vi jo damer i England, og da må vi innom noen tea-houses, pluss en sommerfugl - have. Stongehenge er et must, så ender vi hele turen i London i 6 dager.

Så bare en liten tur altså

Til Sverige :p

Vi blir i Norge i år, skal låne hytta til svigerfar i Larvik-området.
Så et par dager i Kristiansand og dyreparken

Jeg og mannen har ikke ferie sammen i år:( så jeg tar med eldstemann til dyreparken i to dager:)

I neste uke blir det Gøteborg og Liseberg en tur :)
I august drar vi på ubestemt tid til Tunisia og Libya :)

2 uker til Danmark med familie, og fire dager i Polen med venninnene :-)

Back
Topp