Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes veldig koselig ut Når tenkte dere å dra til dyreparken? Vi tenkte kanskje i juni.Ut på vannet[emoji4] gubben har kjøpt båt så da må vi vist det.
Tenker på en tur til dyreparken kanskje. Ellers blir det å være hjemme, dra på stranda og kose oss.
Vet ikke. Hadde vel tenkt midt i fellesferien [emoji23] burde kanskje vente til august eller ta det i juniHørtes veldig koselig ut Når tenkte dere å dra til dyreparken? Vi tenkte kanskje i juni.
Enkelt kan være veldig vellykket synes jeg! greit å få styrt litt med det som må styres med...Hytta, kanskje en enkel (om de finnes?) dyrepark og hjemme er planen har en del å styre med her hjemme.
Blir nok bra!Hjemme, strand og fjell
Koselig. Noe spesielt dere skal i Danmark?Danmarkstur
Ok her får han antakeligvis ikke fri i fellesferien. Ellers hadde vi vel dratt da vi ogVet ikke. Hadde vel tenkt midt i fellesferien [emoji23] burde kanskje vente til august eller ta det i juni
Bor de langt unna? Frankrike hørtes spennende ut! Flytting ogPlanen var å bli hjemme, siden vi flytter og budsjettet er tilsvarende redusert.
Men spørs om det ikke blir en tur opp til familien til mannen, samt en svipptur til Frankrike da kusinen min skal gifte seg
Molde - så ikke bare bare, men ikke uoverkommeligBor de langt unna? Frankrike hørtes spennende ut! Flytting og
Kusinen min leide et sete der de leide bil bare forsikre deg om at det kan brukes bakovervendt osv. Var noe med at de hadde helt andre bilstoler enn hva vi har med tanke på sikkerhetenMolde - så ikke bare bare, men ikke uoverkommelig
Frankrike er en klassiker, men aner ikke hvordan vi skal gjøre med bilsete... sist tok vi med eget, men det vi bruker nå blir for tungt..
Aha Dere får gruble litt på det. Kjører dere hele veien eller?Molde - så ikke bare bare, men ikke uoverkommelig
Frankrike er en klassiker, men aner ikke hvordan vi skal gjøre med bilsete... sist tok vi med eget, men det vi bruker nå blir for tungt..
Koselig. Noe spesielt dere skal i Danmark?
Hører mye bra om legoland, vært der før? Prøver å få mannen med på det Men han er litt skeptisk. Vet ikke hvorfor Jeg synes legoland høres kjempekult utHar ikke planlagt noe spesielt enda. Men blir nok legoland en tur ihvertfall
Til Molde, ofte ja. Til Frankrike er det billigere å flyAha Dere får gruble litt på det. Kjører dere hele veien eller?