Hvor går sommerferien?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hva skal dere med de små i sommer? Et lekeland kanskje? Stranda? Hytta? Syden? :)

Ut på vannet[emoji4] gubben har kjøpt båt så da må vi vist det.
Tenker på en tur til dyreparken kanskje. Ellers blir det å være hjemme, dra på stranda og kose oss.

Ut på vannet[emoji4] gubben har kjøpt båt så da må vi vist det.
Tenker på en tur til dyreparken kanskje. Ellers blir det å være hjemme, dra på stranda og kose oss.
Hørtes veldig koselig ut :) Når tenkte dere å dra til dyreparken? Vi tenkte kanskje i juni.

Hytta, kanskje en enkel (om de finnes?) dyrepark og hjemme er planen :) har en del å styre med her hjemme.

Planen var å bli hjemme, siden vi flytter og budsjettet er tilsvarende redusert.

Men spørs om det ikke blir en tur opp til familien til mannen, samt en svipptur til Frankrike da kusinen min skal gifte seg :)

Hytta, kanskje en enkel (om de finnes?) dyrepark og hjemme er planen :) har en del å styre med her hjemme.
Enkelt kan være veldig vellykket synes jeg! :) greit å få styrt litt med det som må styres med...

Vet ikke. Hadde vel tenkt midt i fellesferien [emoji23] burde kanskje vente til august eller ta det i juni
Ok :) her får han antakeligvis ikke fri i fellesferien. Ellers hadde vi vel dratt da vi og

Planen var å bli hjemme, siden vi flytter og budsjettet er tilsvarende redusert.

Men spørs om det ikke blir en tur opp til familien til mannen, samt en svipptur til Frankrike da kusinen min skal gifte seg :)
Bor de langt unna? :) Frankrike hørtes spennende ut! Flytting og ;)

Her går turen til hytta, campingen og planen er Kristiansand. Men der må planlegges nøye :p er jo så dyrt med alt. Par tusen for dyreparken, par tusen i hytteleie. Pengene flyr raskt :)

Bor de langt unna? :) Frankrike hørtes spennende ut! Flytting og ;)
Molde - så ikke bare bare, men ikke uoverkommelig ;)

Frankrike er en klassiker, men aner ikke hvordan vi skal gjøre med bilsete... sist tok vi med eget, men det vi bruker nå blir for tungt..

Frankrike er en klassiker, men aner ikke hvordan vi skal gjøre med bilsete... sist tok vi med eget, men det vi bruker nå blir for tungt..
Kusinen min leide et sete der de leide bil :) bare forsikre deg om at det kan brukes bakovervendt osv. Var noe med at de hadde helt andre bilstoler enn hva vi har med tanke på sikkerheten

Aha :) Dere får gruble litt på det. Kjører dere hele veien eller?

Har ikke planlagt noe spesielt enda. Men blir nok legoland en tur ihvertfall ;)
Hører mye bra om legoland, vært der før? Prøver å få mannen med på det :) Men han er litt skeptisk. Vet ikke hvorfor :) Jeg synes legoland høres kjempekult ut :)

Back
Topp