Hvor går MAX grensen din..?

Vanskelig å si, IKKE eldre enn 35 hvertfall, for jeg vil gjerne ha mange flere barn og det før vi blir for gamle, helst ikke over 30.
Og ikke yngre enn 22[8D] hvorfor 22? si det[8D]
Jeg er da snart 25[:D]

hvis det er en sinnsykt rik mann = helst over 85 år...[8D]

hvis det er en normal mann er samboeren min 7 år eldre enn meg, og det er i grunn nok... tror ikke jeg ville gått særlig høyere opp i alder..

ORIGINAL: *agatblonde*

10 år kanskje. umulig å si..

MAX noen og 30 kanskje.....
er gift med en som er 1 år yngre enn meg[8D][:D]

ORIGINAL: Tyren85

i begynnelsen av 30 årene. er selv 23

Vanskelig å si, kommer jo an på hvem det menneske hadde vært, men om jeg må si så blir det vel 35 år

er det ekte kjærlighet så har alder ingenting å si....[:D]

ORIGINAL: venter jentenr2

er det ekte kjærlighet så har alder ingenting å si....[:D]

Jeg har vært sammen med personer som har vært 9-10 år yngre enn meg og opptil 12 & 16 & 20 år eldre enn meg... Så det går mer på personligheten synes jeg.

Den store kjærligheten fant jeg med en som er 3år yngre enn meg [:D]

min grensa +5, max + 10 år.

20 år eldre enn meg

Sambo er 5 år eldre enn meg, tror ikke jeg ville hatt en som var eldre enn det.. (jeg er 26, han 31)

ORIGINAL: Ice Queen

Kommer helt ann på personligheten men ville nok sagt en grense på over 45 år , jeg er 26 år.

Sign
Bortsett fra at jeg kanskje ville sagt maks 40. Men man vet jo aldri.

Er 27 så 37?slutten av 30åra. De som bikker 40 blir jo mer i mamma og pappa's alder og er heeeelt uaktuelle,men nå har jo jeg min kjære[:D]

z
ORIGINAL: *Bajas*

I utgangspunktet 10 år eldre, men aldri si aldri...Hvis "supermann" er eldre enn det skal det ikke hindre meg[:D]

samme her også
er 30år blir 31 i januar,

Hmm jeg faller som regel ikke for menn som er eldre enn meg..Alle har vært yngre men om jeg skulle sette en grense så måtte det vært 5 år eldre og det er MAX [:)]

Back
Topp