Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hakke peil.. fant meg en 38 åring som 28 åring.. har tidligere vært sammen m en som var to år yngre
tenker ikke alder.. tenker heller modenhet og hva som befinner seg mellom ørene i oppførsel etc
Tenker ikke så mye på det med alder,men selvfølgelig vil ikke finne en som er så alt for mye eldre/yngre enn meg med tanke på at jeg vil jo være gammel sammen med han.
Vil ikke ha en mann som er så mye eldre enn meg at han ligger på ett sykehjem når jeg er 50 år.
fedrene til barna mine er,4 og 8 år eldre enn meg.
Vet ikke jeg...
Er 26 sjøl, og tipper at jeg ville hatt problemer med noe særlig over 50...?!?
Tror nok det hadde vært en sperre hvis han var eldre enn mamma og pappa,
men hvem vet...?!
Det har så mye å si på person...
Alder er jo bare et tall?!?
KEVINÅNATHALIE.
Vet ikke eg.. Rundt 30 en plass MEN mange pene mannfolk i 30-40 årene.. Men 30 er vel grensa jepp! (er gift med en på snart 28)
Må si meg litt enig i den tråden din att de er mange pene mannfolk i 30-40 årene det er vel for de har litt mer livserfaring enn de som er i 20 åra:).. men mi max grense er 15 år eldre.
Mannen min er åtte år eldre enn meg. Tenker egentlig aldri over det. Men grensen går rundt 10 år eldre tror jeg. Pga forskjellige livsstadier. Tenk så kjipt når han blir pensjonist og jeg har mange år igjen i jobb f.eks...
Vel, jeg kunne i hvert fall ALDRI noen gang igjen være sammen med noen under 30...den saken er klar. Mannen min er 42 og jeg er 23 - helt perfekt for oss [;)]