Hvor går grensa på lite liv i magen?

He


Heisann,

Her sitter jeg i godstolen min og har lest meg gjennom hele historien din ❤
Fy flate for en historie
Her sitter jeg og håper på at jeg er gravid selv nå, med nr 3. Men blir som førstegangsfødende igjen pga min "minste" er nå 14 år
Hvordan er det med deg nå? Har du lyst på flere barn frem i tid?
Heisann! :)
så koselig å høre at du syns historien min var så gøy, jeg husker det som det var i går :hilarious:
Så spennende!!er du midt i en syklus? skal du teste snart? :-D jøss, så pass stor aldersforskjell, det blir jo artig å begynne på nytt igjen da :-D

det går kjempe bra med meg, jeg er gravid igjen, 4+5 uker så fremdeles tidlig. men vi gleder oss :-D ble kanskje litt tettere enn hva vi hadde tenkt men
 
Heisann! :)
så koselig å høre at du syns historien min var så gøy, jeg husker det som det var i går :hilarious:
Så spennende!!er du midt i en syklus? skal du teste snart? :-D jøss, så pass stor aldersforskjell, det blir jo artig å begynne på nytt igjen da :-D

det går kjempe bra med meg, jeg er gravid igjen, 4+5 uker så fremdeles tidlig. men vi gleder oss :-D ble kanskje litt tettere enn hva vi hadde tenkt men

Gratulerer!
Ikm er på fredag, så skal vente med test til da
Jeg har enormt med symptomer, men har pcos også, så kan være at hormonene løper løpsk og at det er derfor jeg har disse symptomene.
Men rareste er at håret mitt har blitt helt umulig Det er blitt tørt og flokete, uansett hvilke produkter jeg bruker, så ender jeg opp i det samme. Så hårstrikk er min beste venn de siste ukene
Så krysser fingrene for positiv test ❤
 
Back
Topp