Hvor fort

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Tømmer deres baby puppen? Jeg trodde jeg hadde lite melk men er fortsatt litt usikker men nå går det bare 4-5 min på hver pupp så er det tomt og hun virker fornøyd... Før har det gått 15 min på hver pupp... Snart 3 mnd nå her...

Det varierer litt. Alt fra 5 min- 15 min. Virker som om hun er blitt litt raskere til å spise.
3 mnd om ei uke ;)
Like mye melk her ennå.. har heller litt for mye :P

Hun brukte veldig lang tid før, men nå bruker hun vel ca 10-20/25 min før hun er fornøyd. Men hun er litt selektiv... Nå nettopp lå hun 10 min på høyre. Hun lå veldig urolig og den var langt fra tom da hun stoppet, men hun nektet å spise mer. Ga til slutt opp og la henne til på venstre. 10 min har gått og hun ligger fortsatt og er helt rolig. Merkelig det der.

Puppen blir aldri helt tom her.. men kan føles ganske tom på kvelden når jeg har amma veldig ofte.. Varierer på hvor lenge ho spiser 5-15min kanskje :)

Tror aldri det blir tomt her. Før ammet jeg i 5-10 minutter, nå føler jeg hun ligger litt lenger. Har ikke sett på tiden, men tipper jeg ammer fra 8 til 15 minutt:)

Her spiser hun også mye raskere enn tidlig, men like mett og god. 5-10 minutter på hver pupp.

bruker ca 10min pr side. Blir av og til liggende lenger på pupp nr, men da bare koser hun seg

Blir aldri tomt. Sliter fortsatt med overproduksjon. Må vekke henne hver natt for å få systematisk spising ellers er melkegangene tette med en gang

Blir aldri tomt. Sliter fortsatt med overproduksjon. Må vekke henne hver natt for å få systematisk spising ellers er melkegangene tette med en gang

Huff. Hørtes slitsomt ut... Har du forsøkt rådene fra ammehjelpen når det gjelder overproduksjon? De skal visst ha en effektiv metode.

Prøvd det. Men jeg får det bedre til å fungere med regelmessig amming. Virker som om det er best for henne også:)

Back
Topp