hvor fort vokser dere!!!

Det synes ikke på meg ennå, for jeg er ganske stor fra før, men merker at magen begynner å bli litt fastere, på en måte..

Smør dere med tolmodighet jenter, og lykke til![:D]

heisann. heldigvis har det roet seg litt for meg!! vokste fort 5 cm,men nå har det stoppet opp.har nå bare vokst tilsammen 6cm.føler meg ikke så "oppblåst" lengere heller.har ikke hatt noen kvalme ,men er fortsatt ganske trøtt på ettermidag/kvelden.noen som fortsatt sliter litt med det eller??[&:]

Hei,
Jeg tror ikke jeg har vokst i det hele tatt jeg (untatt brystene da, som har "dobla" seg), vekta ligger på det samme som før. Dette kan vels skyldes mange uker med meget nedsatt matlyst, og litt oppkast.. Men nå er godte- og mattrangen tilbake, så jeg vil nok kjenne det på klærne snart jeg også. Gleder meg til det syns.[8|]

Jeg er ganske kraftig fra før, så det har ikke vært så lett å se.. Men nå plutselig, på en ukes tid har magen vokst seg kjemestor, med skikkelig gravid kul... Nå har jeg bare en bukse som passer! Er litt deilig at det nå kan ses på meg at jeg er gravid.. Spesielt når jeg har på ettersittende topper.. [:D] Jeg er ganske kort også, så forrige gang ble magen min gedigen!! De fleste trodde jeg hadde tvillinger inni der, men det var bare en stor, deilig gutt!!

shit .har gått op 5 kilo jeg på 6 uker.hjelp!!! det kjennes på klærne. har altfor go apetitt.får håpe det gir seg snart!!! ellers så sprekker jeg[:D]

neida.. du sprekker ikke.. det går så bra så![:D]

Bra å vokse litt dersom en ikke er diger fra før (og det er du IKKE ifølge bildet ditt[;)]) -barnet skal jo ha noe å leve av.. og litt støtfanger[8D]

-Mye av det ekstra kropssfettet du legger på deg nå går ut igjen med amme-melka har jeg forstått.. og da TRENGER ungen det. Ikke vær redd, du.. dette går så fint at[:D]

Hei, jeg har termin 7. mars etter mine beregninger, men jordmor sa når jeg var ca. 4 uker på vei at termin er 24. februar. Hun regner ut fra siste mens, og jeg fra det vi mener er unnfangelsesdato.... På bildet er jeg altså ca. 9 uker på vei.
Jeg har aldri hatt flat mage, men jeg synes allikevel at den har vokst litt nå. Samtidig er det godt å slippe å holde inn magen. Nå er det jo som dere sier lov til å ha litt mage!
Har lagt på meg bare 1 kg siden jeg fant ut at jeg er gravid, men dette skyldes vel at jeg plages veldig med kvalme og dårlig matlyst. Spyr ikke hver dag, men ca hver tredje....

Hmm... kom visst ikke med noe bilde av magen. Prøver igjen!

Jeg prøver igjen!! Gir meg ikke så lett

Kanskje kommer bildet opp på venstre side nå??

søtt bilde av magen din[:)]

Det er ikke UL-bilde, og ikke bilde av ungen min..
Bildet er fra babyverden sin tekst om uke 17, som jeg er i nå.
Så denna her er vel på alder med vår, kan jeg tenke meg..

Neste uke skal jeg på UL (er da 18+2) så DA skal jeg endelig få bilde av vårt eget lille knøtt[:D]

Med termin 8. mars har jeg bare gått opp en kilo foreløpig, men tror nok snopbehovet om dagen kan ha noe av skylda ;)
Er ikke så sunn i kostholdet som jeg kunne ønske... Er litt rund fra før, så foreløpig føler jeg også meg mest oppblåst. Men synes buksene begynner å bli litt trange (ønsketenkning?)

Gleder meg i alle fall til det synes at en ikke bare har lagt på seg, men faktisk er gravid!

en kilo er ikke mye på 10 uker.jeg har termin dagen etter deg og har lagt på med 5 kilo. stili hvis vi føder på selveste kvinnedagen!! moren min er født da og satser på at hun skal bli bestemor på samme dag[:D] så vi får se hva som skjer!!!

Ja hadde vært fint å født 8.mars[:)]
Men første gangen er det vel veldig vanlig å gå noen dager over.

Jeg har gjennomgått en DS slankeoperasjon og har gått ned 62 kg siden 3.mars 2004.
Så da jeg ble gravid og fikk matlyst gikk jeg ned 5 kilo er liksom så rart etter oprasjonen at om man spiser flere små måltider så går man ned.
Håper det stopper opp og at jeg står stille eller går litt opp,men vet jo at den lille tar det den trenger da.
Faren for meg er vitaminmangler siden jeg allerede sliter med å få i meg nok næring,så jeg må ha mange ekstra blodprøver som jeg må ta resten av livet.
Håper bare at barnet klarer å få nok selv om jeg sliter med å få inn det jeg selv må ha.
Har hørt at det tar det det skal uansett.
Har bare gått ut en cm over hoftene foreløpig og gleder meg til å få stor gravidmage,det er jo bare så nydelig og flott.
Elsker å se gravide mager det er ett lite under inni der.

Våknet opp lørdag morgen med en flott gravidbul på magen - nå kan man ikke tro at jeg bare har spist litt godt lenger! [:)][:)]
Merkelig at dette skjedde på 1-2-3, men bla svigers mente å huske at det samme skjedde med henne over natten. Er ihvertfall kjempefornøyd selv...

Hei.

Jeg husker ikke akkurat når jeg begynte å få mage forrgje gang, men nå ser det ut som om jeg er 7mnd på vei og er faktisk ikke mer enn 3. Har heller ikke lagt på meg noe mer enn 2 kg.

Har ikke målt magen jeg, men det er lett å se at den er blitt større. Ikke sånn koselig gravid-mage, men sånn svær oppblåst dissende sak [:-]
Er ikke tynn fra før, og med den matlysten jeg har fått, så er det kanskje ikke så rart...

GLEDER meg til det synes at jeg faktisk er gravid!!!

Forrige gang jeg var gravid kom vekt og mage veldig tidlig, og jeg la på meg totalt 26 kg. Nå er jeg godt i gang igjen, men jeg er redd for å legge på meg for mye[&:] Det er koselig med mage, men jeg skulle ønske alle de overflødige kg kunne utebli. Føler meg oppblåst og dissete, og kan ikke si at jeg trives slik det er nå[8|] Sukk!

Back
Topp