hvor fort vokser dere!!!

lillemolla

Gift med forumet
heisann. tenkte å spørre om hvor fort magene deres vokser. jeg har termin 9 mars.har vokst 5 cm siden jeg fikk vite at jeg var gravid som er 3 uker sida. er dette normalt?? syns det går kjapt i svingene her. [:)]

det er vel individuelt som alt annet......men jeg ble fort stor denne gangen....spekulerer på om det kan være tvillinger[:)]har du vært inne på tanken selv?[:)]....men magen kan vokse litt i rykk og napp...kansje den vokser fort til å begynne med for så å stabilisere seg?har du ikke bilde av magen din så vi får se...?[:D]

[;)] Har ikke begynt å merke noe størrelse på magen enda jeg.

det er vel på tide å ta fram kamera å hente inn mannen som fotograf[:D] er så mange fine bilder av mager her så jeg får hive meg med!!! skal se om jeg får inn ett i løpet av uka!!

Så koselig med mage bilder da :) he he.. har litt komplekser jeg da.. for jeg er ganske overvektig.. men jeg føler at det sprenger i magen nå.. vet ikke om det kan være at den vokser. Er jo bare 5 uker på vei da.. så det er sikkert ikke noe.. Noen som føler seg veldig oppblåst i kroppen? Jeg føler meg litt "sprengt" he he, har ikke noe bedre måte å forklare det på [:D]

oppblåst ja!!! ser ok ut om morran så blir en bare større og større utover dagen.redd for at jeg" sprekker" hvis noen ner borti meg[:D] bra det ikke bare er meg

Oppblåst hver dag jeg, spesilelt på kvelden. Var redd det var noe galt... Bekymrer meg jo hele tiden. Fint med mager som vokser. Selv har jeg ikke begynt å merke noe der, men har mage fra før av jeg da... Gruer meg litt til å bli stor og tykk...

Jeg er ganske stor jeg.. men ser frem til å få gravid- mage... da er jeg liksom ikke bare "tykk" lengre.. he he he [:D]

stor jeg også.. men når jeg titter under genseren så ser jeg ikke så gravid ut jeg heller.. bare tykk ennå.. men det kommer!

Angeline og KristinB - vi kommer til å bli SÅÅÅÅ smellvakre!!![:D][:D][:D]

Kos dere med at det endelig er "lov" å ha stor mage
[;)] -det har jeg bestemt meg for å gjøre, i allefall [;)]

Jeg er snart 9 uker på vei og har allerede fått litt mage.

Det er vel veldig individuelt når magen kommer, skulle bare ønske at denne "oppblåst" følelsen kunne gitt seg litt, skal feriere i Danmark neste uke.. det er ikke kult å ligge på stranda å føle seg som en hvalross eller noe [;)] Men men, gleder meg for det da! Skal bli deilig.. få fortalt den store nyheten til foreldrene mine.. og bada og kost meg! [:D] magen kommer vel tidsnok.. skal bli gøy!

Har du vaært hos legen Angelina? Eller har du tenkt å fortelle det til foreldrene dine før det? Jeg er nemlig litt i tvil der. Legen er nemlig på ferie til midten av august...

Det er ikke alle leger som sjekker noe særlig så tidlig..

Jeg var hos lege da jeg var 8 uker på vei, og da bare prata vi.
Legen min var helt trygg på at hjemmetesten virka hun, så hun sjekka det ikke da.
- kom tilbake til legen til "førstegangskontroll" i slutten av uke 11[;)] -da ble det tatt blodprøver og sånn

hei,hei!!!

Magen min har vokst litt, det er flere av buksene mine som er umulig å få igjen.
Vet ikke hvor mye men har lagt på meg på magen ihvertfall.[:)]
Spennende!!!!!!!!!!!!!!!

Var forresten på 1.kontroll i går, tok blodprøver og ordna med helsekort. Tok også en G.U. der hun kjente hvor Gullet lå og sa at han var i normal str. for 8 uker å være.[:)] Bestilte time hos jormor, skal dit den 23.september. uke 16. Er litt mer sikker på at jeg er gravid no, men det tar vell enda en stund før det går helt opp for meg.

Ser jeg sier han... tror det er en liten gutt som plopper ut av meg om en 7 månders tid[8D]

Det varierrer. bare jeg ikke blir like stor som med første. da blei jeg 150cm rundt før fødsel!!

Man må kose seg med magen de mnd man går gravid - eneste tida hvor man prøver å vise hvor stor mage man har [:D]
Jeg la veldig på meg i begynnelsen(alle, innkludert legen, lurte på om det kunne være tvillinger), så roet det seg litt, deretter mye igjen - men til syvende og sist så gikk jeg "kun" opp 15 kg.
Litt kjipt er det når man ikke er blitt stor nok til at folk ser men er gravid [:'(] Jeg var 3 mnd på vei i fjor sommer, og da så jeg bare litt halv feit ut [>:] Plutselig skjøt magen fart, så kunne man tydelig se hva jeg hadde inni der [:)]

Kos dere med gravid magen deres

heihei! jeg er ny her...:) ca 9+3 tror jeg. noen som kan hjelpe meg med profilen min? skulle hatt et slikt bilde av hvor gammel babyen min er[8|]

klikk på tickeren min...fyll ut på siden som kommer opp....trykk create ticker og det kommer opp tre bokser med tekst i...kopier den øverste...(eller var det nr 2?)...gå tilbake til babyverden og til min profil...lim inn hvor det står signatur og trykk på oppdater.......husk å huke av for (legg alltid ved signatur.....)håper du får det til!

hei!
Jeg er 9 uker på vei, og jeg føler at magen har vokst litt. Har litt mage fra før, men nå er det liksom litt annerledes synes jeg. Gleder meg til det vises ordentlig.

:-)

syns ikkejeg vokser noen ting jeg...[:@] er litt kjedelig...men kommer vel når det vil! er 9+3 nå, så er vel ikke altfor lenge til... eller??[8|]

Back
Topp