Hvor fort satt barn nr 2?!

*Millamor*

Elsker forumet
Jeg har ikke brukt annet en kondom etter fødselen, og har en stabil syklus. Så jeg håper jeg blir gravid ganske fort igjen..Men hvem vet...

Men hvor lenge prøvde dere på nr 2?[:D]

Prøvde ikke vi[&:] Gikk litt fortere enn planlagt kan man si... Ca 2-3 år for fort kanskje[:D]

5 år med nr 1

Litt over 1 år med nr 2

ORIGINAL: _Nanne_

Prøvde ikke vi[&:] Gikk litt fortere enn planlagt kan man si... Ca 2-3 år for fort kanskje[:D]

HeHe, Ja da får jeg håpe det går like for her..[:D]

Det er så koslig å lese at det har gått fort..[:D] Men det behøver jo ikke si noe på meg, men kan i hvertfall håpe...

3pp med første mann, 1pp med andre mann og 4pp med tredje mann. Så her har det gått relativt kjapt ja.[:)]

1 mnd. [:D] I tillegg traff vi på begge eggene jeg slapp den mnd. [:-][:D]

ca 9mnd

Vi brukte 1 år første gang, og 3 mnd andre gang, men den siste mistet vi dessverre

Her tok det nesten 9 år. Og ca 4 år med nr 3.
Så alle er ikke like heldige[:D]
Men har nå fått 3 herlige unger jeg også

Tok ut spiralen i Juli, og testet pos i August [8D] Så gikk vel på 1 forsøk kan man si [:D]

Spiren satt på første forsøk, men mistet. Hadde tenkt å vente en syklus, og så prøve igjen. Men jeg ble visst gravid igjen før første mens etter SA'en[8|][:D]

Nr 2 satt på første forsøk[:)] Men det samme gjorde også nr 1[:)]

Første gang jeg ble gravid satt det på første forsøk (mistet)
Andre gang klaffet det i tredje prøveperiode
Denne gangen satt den i øvelsesrunden før vi skulle begynne å prøve [;)]

ORIGINAL: citadel

Gikk veldig fort. Vi rakk egentlig ikke å prøve. Jeg sluttet på pillen fordi vi planla å begynne prøvinga på nyåret, men en liten huleboer hadde funnet seg til rette i november allerede[8D][:)][:D]

Med førstemann brukte vi 6-7 mnd, så hadde liksom forberedt oss på at det ville ta like lang tid nå[;)][8D]

Akkurat det samme her[:)] Bare bytt ut årstidene[:)]

ORIGINAL: MiCri

Vi prøvde ikke, rakk ikke å ordne prevansjon engang... [8D]

Sign. Er 11 mnd mellom mine to gull. [;)]

Førstemann blei vi gravide 4 mnd etter vi blei sammen.. [8|][8D]
Jeg har pcos, og "vanskelig" for å bli gravid.. Så jeg gikk ikke på prevensjon..
Andremann slutta vi på p-pillen i mars, og blei gravide i mai.. [:)]

Back
Topp