Hvor fort EL og gravid etter kjemisk?

Bkno0131972

Flørter med forumet
Begynte å blø 4+2, og har blødd i 9 dager. Regner dette som kjemisk ettersom graviditetstestene ble veldig svake de siste dagene. Men LH testene er like positive og sterke hver dag, og alt er jo bare surr.

Så dere med erfaring rundt dette, hvor lenge blødde dere, når kom faktisk EL etterpå og når ble dere evt gravid igjen?

Har ikke hatt noen store blødninger som jeg hadde ved SA i uke 8. Men blør litt jevnt hver dag. Det kan jo ikke være riktig at jeg har EL heller midt i blødningene og positiv test over flere dager, så vil tro det bare er LH testen som reagerer så lenge det er HCG igjen i urinen?

Frustrerende opplegg dette her :banghead:
 
Beklager at du opplevde dette :grumpy: Begynte å blø 4+6, blødde i 5 dager, og EL kom på CD 16 med skikkelig kraftige symptomer. Hadde negativ HCG test da jeg sjekket dagen etter siste blødningsdag (CD 6).
Dette var i juli, ikke blitt gravid igjen ennå.
 
Jeg har blitt gravid første runde etter mine to kjemiske. Men mine skjedde sånn type 3+6 og 4+2. Og testene ble aldri mer enn svake streker så de var negative omtrent på dagen. Hadde jeg ikke testet så hadde jeg ikke visst at jeg var gravid. Eggløsning kom sånn ca. Som normalt. Håper du bli klok på hva som skjer med kroppen. Er frustrerende å gå slik.
 
Hadde SA i februar (6+2). Blødde i 8 dager, ikke mye, men siste dagen kom det masse ut. Hadde eggløsning 19 dager etter. Ikke blitt gravid igjen etter det. Har startet på behandling med Ivf nå, så håper det ordner seg.

Hvis du fortsatt har Hcg i kroppen vil den slå ut på Lh testene også. :bag:
 
Fikk eggløsning 2-3 dager senere etter første kjemisk og 2 dager tidligere ved neste kjemisk! Men gikk på cyclogest og Letrozol, Letrozol kan jo hjelpe på eggløsning.
 
Her hadde jeg kjemisk før jul, begynte blø 4+2, men blødde ikke mer enn vanlig mens /5 dager. Men tok tid før jeg var i syklus igjen, først en eviglang syklus uten sikker el på 35 dager, så en veldig kort en på totalt 17 dager uten el, så en ganske normal en før jeg ble gravid neste syklus ❤️ mistet desverre i MA da men det var ikke syklus sin feil ❤️ håper du får raskt normal syklus. El testene mine bare surret etter MAen til hcg var helt ute ( 2 mnd)
 
Back
Topp