Hvor finner man fine klær med plass til magen?

trollungen2015

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Jeg og samboeren skal på julebord og festligheter nesten hver helg fremover, og jeg har oppdaget at INGEN av kjolene mine passer over magen lenger. Ingen av de som er fine nok til slike anledninger i alle fall... Så jeg lurer på hvor dere handler mammaklær, og da spesielt litt finere kjoler? :)

Jeg har kjøpt min julekjole på kjoledamen.no, nydelig mørk blå fløyel som bare sitter stramt over brystet og skrår ut derfra.. Er mye 50tallskjoler der, men de er rå på service og kjolen ligger i postkassa innen to dager

På H&M har de en del nydelige kjoler for gravide :) se på nettsiden dems. Tror ikke prisen var så verst heller :)

Jeg kjøpte min på http://mamalicious.no :-) ellers kan du også søke etter mammaklær på zalando, der har du en samling fra flere merker :-) lykke til!

Jeg og samboeren skal på julebord og festligheter nesten hver helg fremover, og jeg har oppdaget at INGEN av kjolene mine passer over magen lenger. Ingen av de som er fine nok til slike anledninger i alle fall... Så jeg lurer på hvor dere handler mammaklær, og da spesielt litt finere kjoler? :)

Hvor bor du??

På H&M har de en del nydelige kjoler for gravide :) se på nettsiden dems. Tror ikke prisen var så verst heller :)

Synes ikke H&M hadde noe godt utvalg jeg, hehe... Har sjekket både nettbutikk og fysisk butikk, men ble ikke overbevist. De har veldig greie bukser og gensere/topper da, men kjolene falt ikke helt i smak. :)

Bor i Rogaland, Bryne. :)

Ok, det er en butikk her i Akershus som har mye fint, men det blir litt langt unna.. Olivias verdens (olivia's), du kan jo sjekke om de har hos deg. Er en i Sandvika også for de som bor der! Er ikke mammaklær, men gode tekstiler og store i str så jeg fant julebordstøy der :)

Takk! Mamalicious var litt mer min stil, så der fant jeg mye fint. :)
Så bra :-) Er jo samme kjeden som only og vero moda, fine klær for de aller fleste, samt helt greie priser :-) tror jeg betalte 399,- for min kjole :-)

Jeg har kjøpt min julekjole på kjoledamen.no, nydelig mørk blå fløyel som bare sitter stramt over brystet og skrår ut derfra.. Er mye 50tallskjoler der, men de er rå på service og kjolen ligger i postkassa innen to dager
Link eller bilde???

Noen som har sett treningsbukse som ikke er yogabukse på H&M eller typisk Nike joggebukse? Min begynner å stramme i livet..

Noen som har sett treningsbukse som ikke er yogabukse på H&M eller typisk Nike joggebukse? Min begynner å stramme i livet..
Stormberg har treningstights for gravide, hvis det var noe slik du tenkte på. Vel og merke kun i lilla.

Fant faktisk en sort tights i godt stoff (ikke det blanke, tynne) med passe høyt liv på hm. Liker ikke de vanlige treningstightsene der, men denne er litt tykkere og helt sort og nøytral.

Stormberg har treningstights for gravide, hvis det var noe slik du tenkte på. Vel og merke kun i lilla.
Den var jo ikke dum! De hadde jo mer gøy til gravide også de :)

Fant faktisk en sort tights i godt stoff (ikke det blanke, tynne) med passe høyt liv på hm. Liker ikke de vanlige treningstightsene der, men denne er litt tykkere og helt sort og nøytral.
Virkelig? Da må jeg innom og se :)

Back
Topp