hvor finner jeg

ma 84

Elsker forumet
dresser til min kommende mann da?? leter å leter men d er så dåli utvalg der jeg har sett[:'(]

Har en kjempefin sjakett jeg skal selge om du er interessert?

ORIGINAL: Linda29

På jkdress.com er det en som er utrolig stilig [8D]

Vi bestilte en der, og den var en STOR skuffelse!
Min kjole og snuppas kjole er helt perfekte, men dressen til kjæresten min er i beste fall en pen sommerdress,
og veldig langt fra noen bryllupsdress... Så jeg vi absolutt ikke anbefale deg å bestille derfra.

sambo kjøpte på Hans H. Var ikke så billig da, men utrolig fin. Kjøpte jakke, bukse, vest, sånn slipsting, skjorte og sko, og betalte nesten 10 000, så det var ikke så gale heller synst jeg.

Eikhi ppå Bryne[:)] Kanskje litt lang å reise for deg[8D]

Såååååå fiiiiiiin du var/er!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D] Kjekt å ha et ansikt til nicket ditt... [:D]

Så nyydelig du var som brud da, likte bildet i bilen så godt jeg, så jo alle de flotte detaljene på kjolen din, litt av en prinsesse du var den dagen - men det er du sikkert fortsatt også. Koslig å se hvordan du ser ut.

Tusen takk jenter

ORIGINAL: Angelicka23

Har en kjempefin sjakett jeg skal selge om du er interessert?

hvor mye skal du ha for den da?

Så fin du var Angelicka23 [:D] Har du fått solgt kjolen din? Jeg lurer på å legge ut min for salg også, men lurer på om jeg er for sent ute for årets sesong?

Jeg har ikke solgt den nei[;)] Tar litt tid å selge brudekjoler har jeg funnet ut!
Sjaketten selger vi for 2500. Det inkluderer sjakett (bukse, vest, kalvekryss og jakke - som vi betalte 2500 for nytt), og hvit skjorte (som kostet 1500 kroner ny)[:)]

Back
Topp