Hvor finner eg venteliste????

<3 Lykkelig <3

Flørter med forumet
Eg har søkt barnehageplass te min sønn og hver J***** gang eg ringer te barnehagene å høre hvor han står på ventelisten så er det ingen som jobber i ledelsen der, og så sist eg ringte sa hun ene damen at eg kunne finne venteliste på nette, men eg finner ikke de, kall meg gjerne dum, men er så lei av å ringe hele tiden og ik få noe svar. Noen som vet hvor eg kan finne disse venteliste på barnehagene?

Ventelistene finnes ikke på nettet (Såvidt jeg vet om hvertfall). Dette er jo prioriteringer bhg gjør.. altså noen barn med visse kriterier har rett på plass først osv... Fortsette å mase du, men spør om å få snakke med styrer. Er som oftest styrer som sitter med opptaket!!

Men nå har vel inntaket nettopp begynt og slutter vel ikke før i mars!?!

Har jobbet mye med opptak selv( her i bergen) Ventelistene er inneholder sensitive opplysninger og ligger derfor ikke på nett. Du må kontakte barnehagen for å få vite hvor på lista du ligger, og det er gjerne bare styrer som har tilgang til disse opplysningene da det er ganske strengt hvm som får tilgang til systemet.

Nyskjerrig; hvilken barnehage har du søkt?

søkt på to på laksevåg og en i loddefjord og en i fyllingsdalen. takker for svarene, rat hun damen sa at eg kunne finne det ut på nette.. idiot kjerring.

Back
Topp