hvor finne mammakjoler?

Bkno2687852

venter nr 3
Hvor finner jeg mammakjoler? Min far skal gifte seg i mars og jeg MÅ ha en kjole. Jeg har kikket på nettet, men liker å prøve på meg klær før jeg kjøper. Har noen butikker mammakjoler?

Om noen har bestilt på nettet som ikke er svart og ikke hvit så rop ut om du var fornøyd med den

HM har noe vet jeg, om du ikke er ute etter veldig "galla". Jeg kjøpte meg en tettsittende, blå kjole der som var ganske fin. Enkel og grei :)

Jeg har kjøpt sånn kjole fra hm fra Basic avd ikke mamma klær. De har den i flere farger nesten tre kvarter arm 149 kr

Æ har bestilt fra Asos.com. Masse fargerike klær og fine kjoler. Men må tenke 350 kr grensen eller satse på å betale litt moms.. Men bestilte derifra samtidig som laredoute og asos sine klær kom etter et par daga men laredoute sine tok vel 2 uker..

Er lite å finne i butikkene, tror jeg. Før jul trava jeg mange butikker i håp om å finne noe. Men kan være min smak som gjorde at jeg ikke fant noe:p Ente opp med å kjøpe på nett fra mamalisious. Sjekk også zalando for de selger flere merker mammaklær.

Så nettopp at Nelly.com har noen fine lange som er løse fra brystene, så da kan jo de kanskje brukes:)

Jeg bestilte kjole til et bryllup på jenjenhouse.com - billig, kjapp levering og perfekte størrelser! Du kan også gi de egne mål så den blir skreddersydd, det er jo perfekt når man er gravid :)

Ebay:) må jo ikke være gravidklær så lenge den er god og løs på magen:) Ebay har masse fine
Kjoler billig :)

Back
Topp