Hvor feirer du.....?

ORIGINAL: mamsemor

Hvor feirer du jul i år?
Hos mamma og stefar.

Har du alltid gjort det?
Nei. Første året. Har feiret jul hos mormor og tante i mange år.

Og hvorfor?
Fordi det er hos mamma og stefaren min det er best plass [:)] Blir 14 stk.

I år skal vi feire hos svigers..

Har ikke alltid feiret der nei, er første gangen i år, og også meg og sambo sin første jul sammen..[:)]

ORIGINAL: Benjamin sin mamma

Hvor feirer du jul i år?   hos svigers...

Har du alltid gjort det?  Nei!! første gangen! har ikkje så masse lyst, men må...

Og hvorfor?   fordi vi var hos familien min i fjor, da må eg vere med dei i år.. grøss

Hørtes ikke ut som du gleder deg?
MÅ du være der? Det skal jo være en koselig dag da.

ORIGINAL: Tvilling74

Hvor feirer du jul i år?I det nye huset vårt

Har du alltid gjort det? Nei det er første gang i år

Og hvorfor? Fordi vi overtar den 1 desember

Så koslig da! Gratulerer med overtakelsen! [:)]

I år skal vi være med min elste søstre sammen med mine foreldre( og kanskje noe av svogeren min sin familie?)

Det har vi gjort en gang før. Det gjør vi fordi vi er invitert og K er borte på jobb så jul med hans familie er uaktuellt uten han.

I år er planen å feire sammen med kjærestens familie,
han var med min familie i fjor, og vi bytter på
Er noe usikker på om det blir pga. arb.situasjonen til "svigermor".

Det er første gangen vi feirer der isåfall, men håper at det vil bli en fast ordning at vi tar annenhver jul fordelt på hver av våre familier[:)]

Hvorfor? sier seg vel selv gjør det ikke?[;)]

Hvor feirer du jul i år?

Har du alltid gjort det?

Og hvorfor?

Hos min svigerinne for første gang[:)] Fordi de inviterte oss før noen andre.. så da var det rett å si ja til det[:)]

Hos svigers... Bytter på mine og hans familie...

Skal feire hos svigers i år[:)]
Har feira annahver jul hos svigers og mine foreldre etter vi fikk barn.

Hvor feirer du jul i år? Hos mamma og dei.

Har du alltid gjort det? Nei....

Og hvorfor? Feirer i hovedsak med min lille familie....Prøver å få samlet flest mulig ifra begge sider, men noen år må vi bare godta at alle ikke kan samles på en plass[:)] Å feire med samboeren min og barna våre er viktigest[:)]

Feirer for siste gang julen i barndomshjemmet mitt [&o][&o]  mamma skal selge huset siden pappa døde i fjor.
Har alltid feiret der ja!
Så fra neste år av er det jeg som skal overta julegalskapet [8D]  neeida, jeg elsker det, men syntes det er veldig
deilig å bare slappe av hele dagen med ungene hjemme og dra til de til middag [:D]

Alle feirer sammen i vår familie, mamma, bror, onkel, svigerfar med kjæreste og bestemødre [;)] vi er ikke så mange lenger, så vi
får samle de som er[:)]

Har vert hjemme hos oss selv de to siste årene, og det blir nok det i år og[:)]
Så inviterer vi svigermor og mamma som er aleine begge to[:)][:)]

i år skal vi feire hjemme hos foreldrene mine,har alltid gjort d ellers også utenom de 2siste årene.Har feiret ett år hjemme hos oss oxo ett år hos svigers også

Hos mamma, sammen med mannen min og sønnen vår[:)]

Skal feire hos pappa men han er ikke der.
Men er enklest for meg og mine søsken og ha julaften der.
Har feiret sammen med han for mange år siden men de siste 10 årene har han vært i hjemmlandet sitt

Vi feirer annenhver jul med mamma, og annenhver jul med svigerforeldrene mine. Denne julen skal vi feire med svigerforeldrene [:)]

Det har bare blitt en tradisjon for oss og gjøre det på den måten, det er mest rettferdig synes vi[:)]

jul i år feirer vi i Usa. vanligvis feirer vi annenhvert år med min familie og hans familie...

ORIGINAL: AB

Hos svigers i år.. annehvert år hos de og mine foreldre[:)]

her også[:)]

Ifjor feiret vi med min familie hjemme.
Håper vi kan gjøre det neste år også.

I Sverige

Mamma og pappa bor der

Har gjort det anna hvert år de siste 6 åran trur jeg det er

Hvor feirer du jul i år?hjemme hos meg selv

Har du alltid gjort det?ja di siste årene

Og hvorfor?For jeg vil være hjemme,med ungene  lage mine egne tradisjoner.i år skal di to eldste til pappaen så da blir det meg og minsta.

Back
Topp