Hvor feirer du.....?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvor feirer du jul i år?

Har du alltid gjort det?

Og hvorfor?

Hos mamma,har alltid gjort det,fordi jeg ikke har noen andre plasser å være...? hehe..=)

I år blir det hjemme hos storesøsteren min tror jeg....
Sammen med foreldrene mine og broren min med kona

Hjemme hos oss, gjorde det første gang i fjor og det var suksess. Deilig å være hjemme, og slippe å pakke ned alle gavene og kjøre hjem sent på kvelden[:D]

Hjemme. Har fått tilbud om å være fler plasser, men blir hjemme og tar det med ro. [:)]

Hos svigers i år.. annehvert år hos de og mine foreldre[:)]

Hvor feirer du jul i år?   hos svigers...

Har du alltid gjort det?  Nei!! første gangen! har ikkje så masse lyst, men må...

Og hvorfor?   fordi vi var hos familien min i fjor, da må eg vere med dei i år.. grøss

hos svigers
nei, første gangen jeg skal være hjemme hos dem
fordi vi må det annethvert år nå

I år skal vi være hos foreldrene mine...
Men er annethvert år hos min/hans [:)]

Hjemme. Fordi det er her jeg bor med familien min. Og noen ganger kommer annen familie på besøk også [:)]

Skal feire hos svigers.
Har alltid feira hos mine foreldre, så det her blir første gangen.

ORIGINAL: mamsemor

Hvor feirer du jul i år?I det nye huset vårt

Har du alltid gjort det? Nei det er første gang i år

Og hvorfor? Fordi vi overtar den 1 desember

ORIGINAL: mamsemor

Hvor feirer du jul i år? HYTTA ,sammen med mann og bar og bikkje[:D]

Har du alltid gjort det? De siste 5 julene så. Hytta er 5,5 år gammel... Før det feiret vi hjemme.

Og hvorfor? Svigers er gått bort ,og mine foreldre bor i Spania. Når de er i Norge i jula feirer de på sin hytte - som ligger 30 meter fra vår ,så da feirer vi jo sammen. Men de er her kanskje en gang hvert 5-7 år[8|]. Mamma tåler dårlig det Norske vinterklimaet.

ORIGINAL: Lone_mor

vi feirer jul hjemme hos oss selv. Gjorde det for  første gang i fjor.
Før det har jeg alltid feiret hos mamma, fordi jeg har vært alenemamma og orker ikke sitte alene på julaften når barna legger seg. Men nå har jeg og sambo laget vår egen juletradisjon, og vi liker det begge to[:)]

Så koselig! Det gleder jeg meg også til! [:)] Må være deilig. Er det bare dere, eller ber dere familie til dere?

hjemme hos oss selv,med bestemor,mamma og pappa,søs og svigers:) feirer hjemme for første gang fordi vi har bygget nytt lekkert hus:)og fordi svigers endelig ville komme over hit en tur:)minst stress for alle:)

Vi tar med oss unger og svigermor, drar 60 meter bort i feltet og feirer hos foreldrene mine. Etter planen skulle vi ha vært hos oss, men så snart vi oppdaget at vi var gravide igjen, tilbød min mor å ta det hos seg slik at jeg kan slappe av i høygravid tilstand. [;)] Vi blir 12 stykker, så jeg er takknemlig for at jeg ikke trenger å løfte en finger!

ORIGINAL: Febbis

Hjemme hos oss, gjorde det første gang i fjor og det var suksess. Deilig å være hjemme, og slippe å pakke ned alle gavene og kjøre hjem sent på kvelden[:D]

Så deilig!!  [:)]

Skal feire hjemme hos mamma og pappa, sammen med søsken og deres fam. Har alltid feiret der. 

Back
Topp