Hvor farlig er kaffe

Er bare å google litt det, så finner du vel ut hva som skjer. Nhi.no er en god informasjnsside! Jeg elsker kaffe, men jeg har ikke drukket en kopp kaffe med koffein siden jeg fikk vite jeg var gravid! Klarer med med kaffe uten koffein!:) Tar ingen sjanser;)

Da skal jeg inn å lese :) må kanskje ta meg sammen . To kopper så langt i dag ... :(

Hva med te da? Kanskje roe litt ned på kaffedrikkinga da? Herlighet, dette har jeg ikke tenkt på.!

Tror de sier 1 kopp om dagen hvis man MÅ:) Men anbefales vel ikke.. :)

Heller ikke salat ute (for den må vaskes skikkelig, og det vet man aldri om de gjør)
Katter/kattedo
Noe sjømat, alt rått
Spekemat
og upasteurisert ost:)

Sniker fra augustforumet. Et tips er at dem har koffeinfri te på kremmerhuset eller koffeinfri kaffe på vanlige butikker :) selv unner jeg meg kaffe med koffein i blant også, 1-2 kopper er vell maksgrensa ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hoho da nådde jeg grensa før jeg var ute av senga :) blir en lang dag ;)

Jeg vaska heller ikke isbergen sånn veldig godt i går. Må skjerpe meg !!

Haha har det som deg.. stooor kaffe dranker og meget glad i cola zero... Resultatet er bøttevis med koffein. Klart å trappe ned til to kopper kaffe og null cola zero. De to koppene kommer jeg til å nyyyte ;)

Går jo ann å prøve koffeinfri kaffe?
Jeg klarer nesten ikke drikke kaffe lenger.. Synes ikke det smaker godt nå.

klarer ikke kaffelukta så her klarer jeg meg helt fint uten kaffe..

Jeg er over gjennomsnittet glad i cola, men prøver å bli bedre.
Kaffedrikkingen stoppet seg selv sist pga kvalmen (en slurk, og jeg begynte å brekke meg), og det virker som at det samme skjer denne gangen :-P

Tror jeg har drukket tilsammen 5 kopper kaffe de siste 4 ukene, det har vært i besøk for at ingen skal få mistanke, og jeg drukner den i fløte/melk :p

Jeg har ikke lyst på kaffe, og er skeptisk til koffein, spesielt de første månedene. Så jeg kommer til å unngå det så mye som mulig :) Men klart, en kopp i ny og ne er greit nok.

Back
Topp