Hvor får man EGENTLIG kjøpt mammaklær??

maltesers

Forumet er livet
Jeg skal i 30årslag på lørdag, og tema er rosa! Jeg har INGENTING rosa å ha på meg, så jeg dro på en liten shoppingrunde idag og kom hjem med dvd`n Shutter Island!
Var liksom ikke helt det jeg hadde tenkt meg da[8D]

Var innom cubus,lindex,HM,kapphal og til og med WearHouse!
Og det var KUN på HM de hadde mammaklær!! Jeg blir sprø av detta jeg!![>:][&:][:@]
 
Buskerud[:)]
 
Tror jeg kun har funnet på hm. Mulig noen butikker som selger barneutstyr har det. De hadde iallfall det i Sverige [:D]Ellers er det jo mye på nett, men er kanskje ikke så lett å få tak i til lørdag. Du kan jo prøve finn.no. Om noen sender i morgen, så kommer det nok før helga.

Ellers finnes det jo mye annet som ikke er gravidklær. Moten nå passer jo fint for oss gravide [;)]
 
Har ikke funnet en skit jeg heller... Fant på HM i sverige... men ikke her i Tønsberg... Kanskje det er inn for gravide å gå nakne?=P
 
Det er ikke lett å finne noe når man er strl flodhest fra før av! Da er det ikke bare bare.....
 
jeg var på mammashop og handlet litt, men vet ikke om den butikken er der du bor....
 
ORIGINAL: bolledeigen

jeg var på mammashop og handlet litt, men vet ikke om den butikken er der du bor....


Aldri hørt om[8D]
 
ORIGINAL: Jaybird

Har ikke funnet en skit jeg heller... Fant på HM i sverige... men ikke her i Tønsberg... Kanskje det er inn for gravide å gå nakne?=P


HA HA [:D]
 
På HM her i byen har de nesten bare svarte og hvite treningsklær.....
 
Har hatt det samme problemet.. forige gang jeg gikk gravid så brukte jeg stort sett jogge klær med god stretch i!
Er stort sett bare hm som har mammaklær til en rimelig penge men utvalget er ganske kjedelig.

Anbefaler denne siden: www.nameit.dk

De selger mamma tøy. Synes ikke prisene var så ille heller og det er greit å kunne føle seg vell i blant når man er gravid og ikke bare tørke inn i tights og store t-skjorter...
Jeg kjøpte en topp, bolero, skjørt og en genser. Bet. ca. 500 med frakt. Vært et besøk selv om det er for sent for denne festen...
 
ORIGINAL: gravid og mamma

Har hatt det samme problemet.. forige gang jeg gikk gravid så brukte jeg stort sett jogge klær med god stretch i!
Er stort sett bare hm som har mammaklær til en rimelig penge men utvalget er ganske kjedelig.

Anbefaler denne siden: www.nameit.dk

De selger mamma tøy. Synes ikke prisene var så ille heller og det er greit å kunne føle seg vell i blant når man er gravid og ikke bare tørke inn i tights og store t-skjorter...
Jeg kjøpte en topp, bolero, skjørt og en genser. Bet. ca. 500 med frakt. Vært et besøk selv om det er for sent for denne festen...


Takk for tipset[;)]
 
ORIGINAL: maltesers

ORIGINAL: gravid og mamma

Har hatt det samme problemet.. forige gang jeg gikk gravid så brukte jeg stort sett jogge klær med god stretch i!
Er stort sett bare hm som har mammaklær til en rimelig penge men utvalget er ganske kjedelig.

Anbefaler denne siden: www.nameit.dk

De selger mamma tøy. Synes ikke prisene var så ille heller og det er greit å kunne føle seg vell i blant når man er gravid og ikke bare tørke inn i tights og store t-skjorter...
Jeg kjøpte en topp, bolero, skjørt og en genser. Bet. ca. 500 med frakt. Vært et besøk selv om det er for sent for denne festen...


Takk for tipset[;)]


Hmmm, vi har nameit her i byen også, men tror det er dårlig med mammaklær der!
 
Ble litt overasket.. trodde ikke de hadde mamma klær men det er mamalicious merket, de selger sikkert bare på nettet..
 
Det var ihvertfall masse fint![:D]
 
'9 måner' på sandvika storsenter!?!? Hvis den eksisterer enda....-spørs hvor i buskerud du kommer fra da ;)
 
Hva med å kjøpe litt store størrelse av klær på f.eks. Cubus? Det gjorde jeg her om dagen. Ikke helt klar for mammaklær enda jeg [:)]
 
ORIGINAL: bellybutton

'9 måner' på sandvika storsenter!?!? Hvis den eksisterer enda....-spørs hvor i buskerud du kommer fra da ;)


Andre enden enn sandvika[;)] Jeg får kikke litt her i byen først!
 
ORIGINAL: Kristine79

Hva med å kjøpe litt store størrelse av klær på f.eks. Cubus? Det gjorde jeg her om dagen. Ikke helt klar for mammaklær enda jeg [:)]


Når man bruker str 46/48 fra før av, er det ikke så lett å finne noe som er større enn det.....[&:]
 
Back
Topp