Hvor er..

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
det rareste /minst praktiske stedet du har ammet og /eller skiftet bleie på?

Vil påstå at det minst praktiske stedet å amme hittil har vært i bilen

Og merkeligste stedet for bleieskift har vært på ambassaden :O

Minst praktisk amme-sted: liggende ammestilling, på baksetet i bilen.

Rareste sted for bleieskift: i en møbelbutikk, på en utstillingssofa, i en utstillingsstue (med tillatelse). Ammet forsåvidt i lenestolen der og, vi så ut som statister.

Minst praktisk amme-sted: liggende ammestilling, på baksetet i bilen.

Rareste sted for bleieskift: i en møbelbutikk, på en utstillingssofa, i en utstillingsstue (med tillatelse). Ammet forsåvidt i lenestolen der og, vi så ut som statister.
Oj, ja se der! Greit å få testet ut møblene i forkant ;)

Har ammet og skiftet bæsjebleie inni bilen.. og har ammet stående midt på en parkeringsplass..

Har skifta bæsjebleie på behandlingsbenken til en fysioterapeut...
.. og på personaltoalettet til legekontoret.
Det kom inn en lege da vi var der, føltes egentlig litt rart :P (fastlegen min som låste opp der for meg for de hadde ikke noe annet sted jeg kunne skifte..)

Ammet mange steder da, IKEA, ferga osv men ungen må jo ha mat :)

Skal vi skifte bleie prøver jeg å finne en vanlig do med stellebord men er det ikke det spør jeg først altså, slenger ikke bare ungen på skranken og skifter :P

Har snart ammet overalt :P
Minst praktiske stede og skifte bleie var i baksete på bilen, var ikke noe godt og stå sånn:P ellers finner jeg som oftest en toalett

Ammet nede i kjelleren på den lokale jokerbutikken.. Hehe.. Ungen måtte ha mat så..

Vi ammet jo bare ca 3 mnd egentlig men eg ammet i en sofa på gamle frisør salongen eg jobbet på - det rare med det er at sofaen er ved et vindu (som erstatter veggen ved sofaen)
Eg byttet bleie på fanget mitt på kino, opp på fløyen (kanskje ikke så rart) og på en svær dyrebutikk

Amme i bilen på parkeringsplass minst praktiske plass.

Skifte bleie, sammen mannen på handikaptoalett, hvor vi ikke ville legge ungen på gulvet, så far holdt ungen, jeg smatt av og på bleie. Ble så lei av å vente, sto i minst ti min og ventet på stellerommet, men det ble aldri ledig, så da måtte vi gjøre det sånn :)

Har skiftet bleie på sykehustoalett med lilla uvlys :p ble helt rar i øya

Ammet mye i bil, veldig praktisk. Mindre praktisk å amme gjennom sikkerhetskontrollen på flyplassen i Tromsø da lillegutt ble akutt sulten.
Tror ikke jeg har byttet bleie på noe upraktisk plass, er ikke så mye ute å farter ☺

Kan da legge til "fergepupping" til listen. Ikke spesielt upraktisk, men var visst litt av en attraksjon for de asiatiske turistene to bord lenger bort :P

Haha! Noen som stirra eller?
Hehe, ja de glante, pekte, lo og diskuterte :) var to ektepar i 60-årene; virket som om det var debatt om det var lov til å ta bilde av, siden kameraet ble tatt opp av sekken og lagt på plass et par ganger :p

Hehe, ja de glante, pekte, lo og diskuterte :) var to ektepar i 60-årene; virket som om det var debatt om det var lov til å ta bilde av, siden kameraet ble tatt opp av sekken og lagt på plass et par ganger :p
HAHA! Nehei? Sorry at jeg ler... hva følte du da? Tror nok jeg ville stirra tilbake og gitt dem fingeren ;)

HAHA! Nehei? Sorry at jeg ler... hva følte du da? Tror nok jeg ville stirra tilbake og gitt dem fingeren ;)
Hehe, tok det ikke så tungt og humret litt for meg selv. Vet jo ikke om de tok bildet til slutt, så for alt jeg vet, så blir jeg "hun som ammet på ferga" i ett eller annet reisealbum :P

Synes for så vidt det er mer slitsomt når det er "yngre" folk som stirrer (type egen aldersgruppe)

Må innrømme baksete i bilen ble både trangt og gaili:)

Har ammet i førersete i biln (baksete er jo full av bilstoler!!) Snakk om å ha ratte i veien altså!! Også har jeg amme meg igjennom et helt kjøpesenter sto å skulle betale på ene sia av senteret og her ble han sulten, måtte ta han opp og begynne å amme, men så skulle jeg jo finne mamma å det (som hadde gått i andre enden) så måtte gå med ei svær handlevogn og baby på armen som amma! :-P

Back
Topp