Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, ja se der! Greit å få testet ut møblene i forkantMinst praktisk amme-sted: liggende ammestilling, på baksetet i bilen.
Rareste sted for bleieskift: i en møbelbutikk, på en utstillingssofa, i en utstillingsstue (med tillatelse). Ammet forsåvidt i lenestolen der og, vi så ut som statister.
Haha! Noen som stirra eller?Kan da legge til "fergepupping" til listen. Ikke spesielt upraktisk, men var visst litt av en attraksjon for de asiatiske turistene to bord lenger bort![]()
Hehe, ja de glante, pekte, lo og diskuterteHaha! Noen som stirra eller?
HAHA! Nehei? Sorry at jeg ler... hva følte du da? Tror nok jeg ville stirra tilbake og gitt dem fingerenHehe, ja de glante, pekte, lo og diskutertevar to ektepar i 60-årene; virket som om det var debatt om det var lov til å ta bilde av, siden kameraet ble tatt opp av sekken og lagt på plass et par ganger
![]()
Hehe, tok det ikke så tungt og humret litt for meg selv. Vet jo ikke om de tok bildet til slutt, så for alt jeg vet, så blir jeg "hun som ammet på ferga" i ett eller annet reisealbumHAHA! Nehei? Sorry at jeg ler... hva følte du da? Tror nok jeg ville stirra tilbake og gitt dem fingeren![]()