Hvor er tingene mine?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg begynner seriøst å lure nå. Ting forsvinner her. Ikke ofte, ikke mye, men jevnlig. 2 bukser jeg ikke hadde rukket å bruke enda, en ryggsekk, neglesaksen til dyra, en tegneblokk og et regnsett.... Hvor blir det av alt? Jeg føler at vi har sjekket over alt :O
Neglesaksen var nok ute, men resten av tingene lå inne.

Hvor kan vi lete? Begynner nesten æ lure på om det bor noen i kjelleren. Er et rom der nede som vi aldri er inni, siden det er i krypehøyde og har jordgulv. Lurer på om jeg holder på å bli sprø :P

Ting forsvinner stadig her også. Per akkurat nå vet jeg om 3 ting vi mangler: To av frøknas fleecebukser, og pinsetten min.

Ting har det med å forsvinne her også. Dukker gjerne opp igjen på de rareste plasser når det er for smått :p

Samme hos oss. Vi flyttet inn i januar og frem til nå har 2 kokkekniver, potetskreller, en lampe og mye annet smått bare forsvunnet... Har ikke hatt det problemet andre steder vi har bodd og tingene har heller ikke dukket opp igjen.. Jeg mistenker at vi ikke er alene i huset ;) men vi flytter om 14 dager og syns det er veldig rart om tingene fremdeles ikke dukker opp når vi pakker ned huset..

Husnisser kaller vi det ;) Tingene dukker som regel opp igjen, men det kan ta år :p

Jeg syntes også ting bare forsvant - en del er nok egen feil; rydder det bort og glemmer av hvor til når jeg trenger det. Men fant også ut at mannen kastet det han mener aldri blir brukt og som han mener ikke er ryddet... så nå prøver jeg å være litt mer forsiktig ><

Her er det også ting som forsvinner, noe dukker opp på de rareste steder. Det som er litt rart er at sønnen min vinker til noen på rommet når vi er der på kveldene. Men jeg finner ennå ikke babycallen min...

Utrolig mye vi savner og, alt fra babyens sengeklær (klarer oss for øyeblikket med kun et sett, noe som er litt stress. Mangler sikkert 4-5 sett), en haug med leker, diverse kasser/poser med vinterklær....ja. the list goes on. Nå har vi drevet med oppussing, så skylder litt på det. Men allikevel. Er ganske godt gjort å ha rota vekk så mye og ikke klare å finne det igjen! Så stort hus har vi ikke!

Her forsvinner ting også. Akkurat nå leter vi etter spedbarnsinnlegget til bilstolen. Har akkurat bytta stol og skal legge bort stolen. Men finner den ikke hjemme eller hos svigermor ( som er naboen og oppbevarer ting for oss). Er nok mer som er borte men kommer ikke på det i farta.

Jeg opplevde det en gang i bilen. Verken jeg eller mannen kunne fatte hvor den posen med alle babyklærne forsvant.
Jeg hadde den med inn i bilen, den sto ved føttene mine og da vi kom hjem var den sporløst borte.. Og jeg hadde ikke vært ute av bilen mellom butikken og hjemme..
Fant aldri posen igjen! Og den ble heller ikke funnet på kjøpesenteret eller utenfor der.

Jeg opplevde det en gang i bilen. Verken jeg eller mannen kunne fatte hvor den posen med alle babyklærne forsvant.
Jeg hadde den med inn i bilen, den sto ved føttene mine og da vi kom hjem var den sporløst borte.. Og jeg hadde ikke vært ute av bilen mellom butikken og hjemme..
Fant aldri posen igjen! Og den ble heller ikke funnet på kjøpesenteret eller utenfor der.

Så ekkelt :O

Back
Topp