Hvor er symptomene?

BabyNr2-2024

Forelsket i forumet
Jeg har siden uke 5 hatt ekstrem svangerskapskvalme. På det verste kastet jeg opp 8 ganger på én dag, og 1-2 ganger på en "god" dag. Eneste jeg klarte å holde på av mat var toast laget med loff, og jeg slet med å få i meg væske i form av vann.
Nå er jeg i uke 11, og det virker som om symptomene mine forsvant over natten. I går kastet jeg ikke opp og klarte å spise alt mulig.
Brystene mine var nesten ikke ømme lenger.
Er bare litt uggen når jeg har fått i meg litt mye nå.

Er det flere som har mistet symptomene sine?
Er det noen grunn til bekymring her? :nailbiting:

Borte her også. Er 10 + 5 i dag. Eneste jeg kjenner er stikkinger når jeg reiser meg og slikt, pluss bekkenet.

Sniker
Rundt uke 10-12 er det vel morkaken som tar over for å gi næring til fosteret og mange merker da stor bedring i symptomer :)

Mine symptomer er også så og si gone og vært det i noen dager. Litt ømme bryst, trøtt og noe stikk/strekk i magen, men ellers ikke noe. Er 10+6 idag. Må jo være normalt dette?:wideyed:

Mine symptomer er også så og si gone og vært det i noen dager. Litt ømme bryst, trøtt og noe stikk/strekk i magen, men ellers ikke noe. Er 10+6 idag. Må jo være normalt dette?:wideyed:
Håper det er det, men følelsen av å være gravid ble jo liksom litt borte :sorry: ikke at jeg kommer til å savne kvalme og oppkast :p

Det er ofte symptomene letter rundt uke 10 og utover, det har det gjort med meg i tidligere svangerskap og alt har gått helt fint.

Denne gangen er det motsatt hos meg. 0 symptomer bortsett fra ømme bryster, men nå i uke 11 kom kvalmen. Trodde jeg var heldig å slapp unna :p

9+1 her og symptomene ble borte for noen dager siden.. ganske redd siden jeg mistet i MA i uke 9 sist.. heldigvis TUL neste uke, men tiden går sakte :(

Håper det er det, men følelsen av å være gravid ble jo liksom litt borte :sorry: ikke at jeg kommer til å savne kvalme og oppkast :p

Må føye til at jeg føler meg overmett store deler av døgnet samtidig med ekstremsult:hilarious: Men de «klassiske» gravidsymptomene savnes noe. Har en GU til torsdag så finner vel ut av hva som skjer inni her da. Må bare smøre seg med tålmodighet. Denne ventingen tar helt knekken på meg:dead:

9+1 her og symptomene ble borte for noen dager siden.. ganske redd siden jeg mistet i MA i uke 9 sist.. heldigvis TUL neste uke, men tiden går sakte :(
Tiden går såååå sakte ja... hjelper ikke at halve Norge er nedstengt og null å finne på om dagen for å få tankene over på noe annet:wideyed:

Samme her ! Litt stressa over symptommangel. Kvalme og trettheten har gitt seg nå, 12+3 idag. Men sliter med hovne bihuler og tett nese, har gjort det siden uke 4-5 egentlig. Flere som har trykkhodepine og tett nese?

Samme her ! Litt stressa over symptommangel. Kvalme og trettheten har gitt seg nå, 12+3 idag. Men sliter med hovne bihuler og tett nese, har gjort det siden uke 4-5 egentlig. Flere som har trykkhodepine og tett nese?

Nese her! Føler meg konstant litt forkjølet. Verst når jeg skal sove og når jeg står opp.

Nese her å! Haha kanskje man har litt mer symptomer enn man trodde her likevel:p

Jeg også merker dette. Må sovne med åpen munn :p

Jeg har også ganske tett nese, må som regel sove med munnen åpen :p må alltid snyte meg om morgenen, og får masse gørr ut :angelic:

Ja, en voldsom trykkhodepine kom for etpar uker siden. Blir helt slått ut av det. Og nesa er potte tett! Snorker vistnok ganske drøyt i følge samboer.... :hilarious:

Back
Topp