hvor er sparkene blitt av??

cathrine1

Glad i forumet
jeg har kjent masse liv i over en uke, men nå plutselig i helga forsvant det!!!!!
kjenner et lite spark en sjelden gang å to om dagen, men de er mye svakere og mye sjeldnere.....
er dette normalt??? begynner å bli litt redd at noe er galt, for før kjente jeg masse liv hver gang jeg var i ro.
har ikke hatt noe blødninger eller hatt vondt noen plass. er det normalt?????
tenker at han gjerne har snudd seg med bena inn mot ryggen min eller noe....
kan det være det?
skal heldigvis til lege i morgen på kontroll, så då får jeg høre hjertet(hvis det fremdeles er noen der) off, begynner å ta sorgene på forskydd....
har vært litt deppa pga det....

Tror du kan ta det heeelt med ro jenta... De små tar seg ofte sånne hvilepauser. Men hvis du føler deg engstelig veldig ofte vil jeg på det varmeste anbefale deg å skaffe deg en sånn babywatcher! [:D] Det gjorde jeg for jeg heller kjente ikke noen tegn til liv, og denne har fjernet 90 kg fra skuldrene mine i allefall, he he [:D] Nå kan jeg høre det lille hjertet slå når som helst, og det hjemme i senga mi! Helt ubeskrivelig [;)] Til og med den blivende bestemor fikk prøve seg fram på magen min, oig det skal jeg si vekte følelser! hi hi.. Så nå er jeg ikke det minste engstelig lenger. Men jeg tror du kan ta det hele med stor ro altså, alt er nok som det skal skal du se. Og lykke til hos legen imorgen! Selv skal vi til UL på onsdag og vi gleder oss noe helt enormt! [:D] Stor klem

takk, litt mindre urolig nå.
skal til legen i morgen, så det går nok bra.

Tror det er vanlig, sånn har jeg også hatt det de siste dagene. Er derfor man ikke skal telle trivselen før uke 28....bebisen er ikke så sterk, så viss han ligger mest mot ryggen din f.eks kan du ikke kjenne det enda.

Kor får du tak i en sånn babywatcher?

ORIGINAL: tweety78

Tror du kan ta det heeelt med ro jenta... De små tar seg ofte sånne hvilepauser. Men hvis du føler deg engstelig veldig ofte vil jeg på det varmeste anbefale deg å skaffe deg en sånn babywatcher! [:D] Det gjorde jeg for jeg heller kjente ikke noen tegn til liv, og denne har fjernet 90 kg fra skuldrene mine i allefall, he he [:D] Nå kan jeg høre det lille hjertet slå når som helst, og det hjemme i senga mi! Helt ubeskrivelig [;)] Til og med den blivende bestemor fikk prøve seg fram på magen min, oig det skal jeg si vekte følelser! hi hi.. Så nå er jeg ikke det minste engstelig lenger. Men jeg tror du kan ta det hele med stor ro altså, alt er nok som det skal skal du se. Og lykke til hos legen imorgen! Selv skal vi til UL på onsdag og vi gleder oss noe helt enormt! [:D] Stor klem

Du kan bestille babywatcheren her.

http://www.babywatcher.no

Koster 1200.- kr med porto og ultralyd gele følger med.
Verd hver krone å slippe alle bekymringer spør du meg[:D]

hei hei

har hatt det på samme måte... har tenkt å grublet... og mast på mini om å gi livstegn fra seg... men nei...

men var på kontroll i dag hos legen... og hjertelyden er der den... HELDIGVIS [:D][:D][:D]

sikkert ingen grunn til bekymring!!!

klem

Jeg tror ikke jeg har kjent liv ennå, bare bittelitt i alle fall.... Men i dag fikk jeg høre hos jordmor både spark, og at nurket snudde seg....

nå tror jeg han har snudd seg igjen[:)] nå kjenner jeg det oftere!!!!!!
takk gud! jeg overdriver nok en del, fordi jeg er så redd for å miste.
har alltid vært opptimisten, men det er omvend etter jeg ble gravid.
håper det snur snart. blir vel bedre når vi kan kjøpe inn ting for fult.
[;)]

sant[:D] 

takk for tipset[:D]

jepp det funker!!! det samme gjelder når du tar deg et godt varmt bad f.eks, da blir det også aktivitet i magen!![;)]

Hver kveld når jeg legger meg drikker jeg en del vann og etter jeg har lagt meg i senga begynner det. Full aktivitet, en liten turner tror jeg. Ellers er det en del aktivitet midt på dagen.

Back
Topp