hvor er sønnen min???

Lucky No.7

Glad i forumet
Hmmm, lurer på hvor han er jeg?? VEl... han er jo på rommet sitt da... i DRØMMELAND enda, og han la seg 20.15 i går...

De siste dagene har han sovet til 9.30-10.. ahhhh, det e såååååååååå godt!!!

hehe, vi begynte med å bare la ham ligge i senga si om han våknet tidlig og ikke gråt... da ligger han å pludrer for seg selv, og plutselig blir det stille... da sovner han igjen.... og de få gangene han skriker til før kl 8, så går vi inn å putter inn smokken og går ut igen, uten å si et ord.... da pleide han å sove til 9.... så nå har han vel bare forlenga det....

de eneste gangene han er våken og har stått opp rundt kl 8 er når svigermor har passa ham.... hu FATTER og BEGRIPER ikke at han bare skal ha smokken, så sovner han igjen.... Joa, han sitter i senga og er kjempeblid rundt den tia... Men hu gidder ikke prøve engang.... MEn heldigvis har ikke jeg så mange tidligvakter at hu får gjordt noen "skade".... hihi

Nå var han våken.... da kan vi snart dra og kjøpe klokke til pappa som har bursdag 25.august.... 2 dager etter meg...

familien, født i august dette... eneste medlemmet i dette huset som ikke er født i august er emilie, som blir 6 år 6 oktober... men hu har da samme datoen som lillebroren sin, kristoffer... 6. august.... den gangen jeg får neste må vel bli på den 6 det også??, det hadde vært festlig....

Back
Topp