hvor er mensen

KiNiZ

Gift med forumet
min hehe den er plutselig vekke[&o] skjønner det ikke jeg altså.....

Min også, så vi kan vente sammen[:D]

Min også borte vekk [8|] Begynte på p-piller for å få igang systemet. Men fortsatt ingen mens. [:'(]

Fortsatt ikke sett noe til den her heller, men dere har kanskje hatt tidligere?
Hadde aldri trodd det skulle gå så lang tid....

Kommer nok snart, stress i forhold til jobb kanskje?!

ORIGINAL: marimari

Fortsatt ikke sett noe til den her heller, men dere har kanskje hatt tidligere?
Hadde aldri trodd det skulle gå så lang tid....

Jeg har i allefall hatt regelmessig siden november, nå fant den ut den skulle tulle og gå tilbake til lange sykluser igjen[:'(]

hatt mensen to ganger og nå skulle den liksom vært her for 4-5dager siden men har ikke komt.....i dont like it!! jeg vil ha regelmessig syklus

Hmm, blir spennende å se når den en gang kommer tilbake om den blir like dønn regelmessig som tidligere. Håper det! [:)]

men, selv om man ikke får mensen...har man eggeløsning selv om?[8|]

ORIGINAL: KiNiZ

Om man ikke har mensen i det hele tatt så nei, men om man har uregelmessig så ja, men med ulike intervall (noe som tyder på en ubalanse av noe)
Hva med å bruke eggløsingstester, jeg brukte Clear Blue Fertilitetsmonitor den leser av testene selv og gir digitalt svar på fruktbarheten

ORIGINAL: *tine*

Om man ikke har mensen i det hele tatt så nei, men om man har uregelmessig så ja, men med ulike intervall (noe som tyder på en ubalanse av noe)
Hva med å bruke eggløsingstester, jeg brukte Clear Blue Fertilitetsmonitor den leser av testene selv og gir digitalt svar på fruktbarheten

hvor får jeg tak i en sånn fertilitetsmonitor sak da?

ORIGINAL: *tine*

hvor får jeg tak i en sånn fertilitetsmonitor sak da?

Apoteket, Boots har hvertfall.
Jeg kjøpte min på ebay, litt snillere pris da [;)]

Her har dne ikke kommet igjen i det hele tatt. Og jenta vår er ti måneder i dag

hmm.. jeg kan dele... [8|][;)]
min kommer litt for ofte og varer litt for lenge... hehe..

ORIGINAL: Sjeglo

gravid? [:D]

nei tror ikke det, tok en test som var neg...men har bestilt noen fra billigtester.no så når de kommer skal jeg ta en til for å sjekke.

Back
Topp