Hvor er magen???

Lillefugl

Flørter med forumet
Denne helga blir jeg 18 uker på vei, men fremdeles så syns det ikke at jeg er gravid. Har fått en bitteliten kul på magen, men ser mer lubben ut liksom. Er verken spesielt høy eller spesielt tynn til vanlig.
Har såååå lyst å få sånn fin gravidmage nå! Sammenlikner meg med ei venninne som er 19 uker nå, og hun har flott mage!

Er det flere der ute som meg?

Jeg er 18 uker i dag, og ser også bare litt tykkere ut enn vanlig (er ikke tynn fra før ;) ). Håper gravidmagen kommer mer til syne etterhvert.

Jeg spør ungene om det syns at jeg er gravid, eller om jeg ser tjukk ut. Datteren min (14 år)
sa at det kunne se ut som begge deler ;) Men den har vokst en del da, det har den. Føler meg bare veldig tjukk og vil ha en fin gravidmage.

jeg er 20 uker, hadde mage fra før..og den er blitt større, men jeg ser bare feitere ut!! Håper så inderlig at jeg får fin gravidmage <3

Jeg klarer ikke finne ut om jeg har fått skikkelig mage eller ikke. Er slank, og kan fremdeles gjemme den bort under enkelte klær. Men har jo ei kule på magen. Tenkte mye på magen første graviditet. Var utålmodig og tok bilder , nå tenker jeg ikke på det. Magen kommer jo snart for fullt uansett. Priser meg lykkelig med at den ikke er i veien enda, vanskelig å ligge komfortabelt osv, ting jeg vet kommer :p prøver å nyte tida før kroppen er fullstendig overtatt av baby :p

Ser bare tjukk ut her og, hehe. Magen kommer vel når den kommer :)

Jeg kjøpte meg et par gravidbukser, og syns magen former kjempefint nå. Ennå en liten kul, men det går an å se at jeg er gravid nå ^^ kanskje det bare var det som manglet!!

Ser Bare litt lubben ut tror jeg ;) men jeg har mye "gravid mage" igjen etter snuppa Mi som er 9 mnd .... Så er veldig usikker på hva som er gravid mage nå :P meeen på morningen før jeg har tissa når blæra er full da buler det ut en liten kul nederst på magen ... Det samme gjorde det når jeg var gravid med dattera mi kjempe morsomt :P

Back
Topp