Hvor er magen min????

Lucky No.7

Glad i forumet
Huff... i dag er vi 12uker på vei... men ikke antydning til mage, skulle så ønske at livmora ikke ligger bakovervendt, da ville det jo synes raskere... ikke føler jeg meg spesielt gravid heller, egentlig ganske kjedelig dette her... Eneste er at jeg er trøtt, fryser litt, og først nå har jeg begynt med å tisse hundre ganger om dagen.. Men det kan jo være en mulig uvi, men det føles ikke sånn...
Ikke har jeg noen diller enda, fyser på det ene i et sekund, så er det vondt i det andre... hehe... Men isbiter og iskaldt vann er godt da[:D]
forrige svangerskap hadde jeg dilla på appelsiner, og da fikk jeg ei jente... som gleder seg til å bli storesøster[:)] !!
Har vært hos legen på en kontroll, tok ikke gu siden jeg gjorde det i september 2005, så fikk jeg ul, utvendig, men hu så ingenting pga livmora ligger bakover... Fikk ikke mage før rundt 4-5mnd, så jeg må smøre meg med tolmodighet tror jeg.. men vil ha mage nå....!!!!

dette ble litt langt da... og litt rotete, men shit au... like vimsete jeg også...
hihihihi....
noen som vil prate litt??

Hei du...
jeg har termin 1 August - så jeg bør vel være blant de første i Augustklubben som får mage... men neida - ingen antydning!

12 uker i dag? Hm... vi er ca like langt da... jeg har regnet ut 1 August (12 + 3) Men ul i dag sa 12 + 1, men for at det skal stemme blir det plustelig veeeldig lenge fra 'sengekos' til eggløsning (5 dager)... så jeg tror ikke helt på det....

Men det er jo mange som får det sent!
Fikk akuratt email fra ei venninne som fikk mage først i uke 22.... Det er en stund til!

Venter ikke så mye på magen som det å kjenne liv....

sant det... vil heller kjenne liv, og hvis jeg ikke husker feil så kjente jeg det i uke 15-16 sist... når jeg lå på ryggen og slappet av vel og merke...
Håper at det er en liten prins der inne, siden jeg har prinsesse fra før... og siden det er med ny pappa, så kan det jo hende... men selvsagt er en prinsesse velkommmen også.... men er bare så drittlei av barbiefilmer og barbiedokker at jeg spyr snart... hvertfall siden det er jeg som må kle på dem, jenta mi kler bare av dem... hehe....

Hehe - kan nok bli litt mye barbie da ja.

Jeg ønsker meg en prinsesse jeg da - men skal bli glad for en prins også!
uke 15-16 var jo tidlig å kjenne liv! Hadde ikke gjordt noe det.....

Huff - jeg skal ikke rushe så fælt - jeg er så fæl til å glede meg til det jeg kan vente meg om en stund, istede for å nyte hvert stadie på veien!

Dette er første gang, så alt er nytt for meg! Har foreløpig planer om at det skal være eneste gang også - så jeg ønsker å nyte hele svangerskapet!

Broren min har akuratt fått en gutt - så han ønsker at jeg skal få en gutt også, så det blir lekekamerater!
Jeg har så fint jentenavn, men ikke noe guttenavn enda - og siden vi ønsker oss bare ett barn (ja da, jeg har hørt alle argumentene før for hvorfor vi bør ha to, men vi har vurdert det nøye....), så ønsker jeg liksom å få brukt jentenavnet [:D]

da må jeg jo spørre: hva slags jentenavn har du for hånden da? Guttenavn har vi rimelig klart, men må vel finne et i acup- ikke sikkert han er en Andreas Martinius... jentenavn har vi ikke funnet, men det må passe med mellomnavnet Miranda (etter farmora mi)... Og det kan ikke være Andrea, det er i familien alt...

Og storejenta mi heter Emilie Madeleine...

Nydelige navn du plukker ut!!!

Vi har bestemt oss for Amaya. Vi hadde tenkt på Amaya Angelica, men jeg (vi, men gubben sa det var opp til meg, så det er jo jeg...) har bestemt meg for å droppe Angelica. Vi beholder heller mitt mellomnavn (mamma's pikenavn, det er kun familien vår som heter det), så da blir det Amaya Hellebakken Cordero, det hadde blitt litt langt med Angelica også inni der... og jeg syntes det var viktigere å beholde Hellebakken enn Angelica... Eller hva synes dere??? Jeg har liskom holdt på Angelica siden jeg var 16 (woops 16 år siden det!)

Så Angelica er et ledig A-navn [;)]

Amaya er det i følge ssb ingen som heter her - men kusinen til mannen min heter det (spansk - det ser du kanskje av etternavnet?)

Det blir i alle fall et unikt navn, ingen andre som heter Amaya, 23 som heter Hellebakken (i alle fall om besteforeldrene mine lever så lenge...) og 8 som heter Cordero (men 4 av dem er ikke i slekt med oss).

Gutter: Vi var lenge enig om Fillip (jeg ville skive det sånn jeg har skrevet det, gubben ville skrive Philip), men mye diskusjoner om skrivemåte tror jeg gjorde gubb lei av navnet, og nå vil han absolutt ikke ha det.
Rund jul var han veldig glad i Sebastian, det liker jeg og - men nå har han plutselig ombestemt seg! (Sukk). Oliver liker jeg - men det er ikke 100% klaff, og gubben? Vet ikke helt jeg... kommer ann på dagsformen.
Simon er gubbens forslag, men han utaller det Simón, og da høres det galt ut for meg.... (gubben er bare halvt spansk, og barnet vårt blir tross alt 3/4 norsk så jeg vil ha norsk uttale, og helst LIK uttale på begge språk).

Sebastian tror jeg er det jeg har falt mest for.... I alle fall så lenge hubby nekter å bruke norske navn...

Hm... mitt lange innlegg får meg til å innse at navn ikke er lett!

Back
Topp