Hvor er jeg uklar????

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Når jeg sier
"Jeg er ikke interessert i å ha noe kontakt under eksamensperioden! La meg være i fred til jeg kontakter deg"

HVORDAN I SVARTE H****** kan det være mulig å be meg komme å spise (lage) middag på lørdag og se en film????????
*like før jeg begynner å gråte*

Oooi litt sint eller? hehe. Skjønner du blir frustrert men vedkommende prøver sikkert bare og være hyggelig :)

enkelte klarer i enkelte tilfeller ikke se lenger en nvaelen sin
Men kan også være at de tenker at du har gått av å kunne slappe av litt også uten om å bare lese til eksamner, vet av erfaring at slike små avbrudd faktisk kan være lurt for å klare å samle tankene litt i forhold til de fagene en leser

Lykke til med eksamene

Men jeg har jo pauser!
Når ungene er ferdig på skole/barnehage, når jeg jobber, når jeg er i stallen eller går tur.
Greia er at jeg VIL VÆRE ALENE!! 
*nå gråter jeg litt*
Det er ikke for å være slem, eller NOE, faktisk så er det for å skåne folka mine så de slipper å ha en glefsende ulv rundt seg.....

Da har du jo naturlige pauser så da burde jo folk respektere det du sier
Bare tenkte hvis en ikke hadde pauser at det kunne være lurt

Ønsker deg virkelig lykke til :)

Takk :)

Du var uklar da han fikk inntrykk av at du likte han :D

Ja jeg var nok noe uklar da. For jeg fikk inntrykk av å like han jeg også. Plutselig gikk det opp for meg at han var en av disse "typiske" mannfolka.. *grøss* Sutrete liten gutt i stor mannekropp som egentlig leter etter mamma!

Hun/han glemte seg sikkert bare ut..? Er noe jeg helt fint kunne greid.

Samme fyren som terroriserer deg heile tida, eller? Det er berre å seie det til han... Kva er det du ikkje klarer å forstå? KOR er du uklar, for du vil gjerne rette opp i den misforståelsen som får han til å tru at du ikkje meiner det du seier :p

¤Woolfmother¤ skrev:
Ja jeg var nok noe uklar da. For jeg fikk inntrykk av å like han jeg også. Plutselig gikk det opp for meg at han var en av disse "typiske" mannfolka.. *grøss* Sutrete liten gutt i stor mannekropp som egentlig leter etter mamma!

hihihi, vær glad du fant det ut nå :P

Det må jo være noe galt med mannen!

Rekekreke skrev:

ha ha ha, ja du har jo selv sett ;) her om dagen :P

¤Woolfmother¤ skrev:

Rekekreke skrev:

ha ha ha, ja du har jo selv sett ;) her om dagen :P

Ja.. Altså... Jeg er litt usikker på om jeg skal le eller grine kjenner jeg....... Snakk om å falle laaaangt under grensa til patetisk :P

Back
Topp