Hvor er formen, damer?

Er 100 % sykemeldt. Har hypermesis, ekstrem kvalme og jeg kaster opp mange ganger for dagen. Går på sterke medisiner for kvalmen og de gjør meg trøtt og svimmel. Så jeg sover halve dagen :(
Overlever på cola og klarer først på kvelden og få i meg en brødskive i eller to.
Itillegg sliter jeg med gjentatte uvi, hodepine og vondt bekken

Jeg tåler ikke å være gravid :(

Uff da, kjenner til det! Sov 20 timer i døgnet og de få timene jeg var våken var det bare spying. Hjalp med en liten sipp eplejuice og en til to mandler for næring. Men ikke ta det på en gang, da kommer det bare i retur. Og det må være en liten sipp, ikke en munnfull heller.
God bedring :)

Formen er ganske fin føler meg opplagt å alt bra, bortsett fra bekkenet. Noe sykemeldt og 1 dag med kontorjobb i uken. Ellers ingen andre plager, foreløpig muligens men kan jo glede seg over det så lenge det varer:p

Formen er ganske fin føler meg opplagt å alt bra, bortsett fra bekkenet. Noe sykemeldt og 1 dag med kontorjobb i uken. Ellers ingen andre plager, foreløpig muligens men kan jo glede seg over det så lenge det varer:p

Endelig er energi tilbake og jeg sover ikke på dagen lengre..Jeg er ikke kvalm, men brekker meg 3-4 ganger når jeg står opp om morningen:)hehe har gjort dette nå i noen mnd..pussig:)
Ellers så er jeg så låst i rygg og bekken så jeg har smerter helt ut i tærne mine..au det er virkelig ikke noe godt asså..

Trener 2 ganger i uken med fysio og venter nå på time hos kiropraktor så da blir det vell og gå litt der også?
Ellers så håper jeg tiden til mai, flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr avgårde:)

Her hadde jeg det supert helt til etter nyttår. Fikk plutselig en akutt smell i bekkenet etter jobb, og har vært 100% sykemeldt siden begynnelsen av januar. Ser ikke ut som jeg kommer meg på før permisjon i april. Er ikke mye jeg får gjort her hjemme heller før jeg er ødelagt. Så støvsuging og gulvvask er det mannen som tar seg av :) Ellers har jeg nesten fått vasket opp alt av babytøy og har fått i hus det viktigste, så nå skal je prøve å nyte dagene fremover :)

Sykmeldt 100% og vondt i bekjen og hofta. Halter pga av ene hofta. Mye vondt i hodet og begynt å klø i henda og veldig hormonell

Vært litt sykemeldt i jula. Jobbet ikke kveld eller helger. Nå tilrettelegger jobben så jeg jobber 100% dagtid og det funker greit. Sliten på kvelden når sønnen min har lagt seg så blir ikke så mye trenng som jeg skulle ønske.
Bekkenet er litt vondt, og jeg sover så dårlig. Men Vil jo helst jobbe mest mulig. Dumt å bruke opp sykepengerettighetene mine om jeg ikke må

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble 100% sykmeld i dag pga kraftig bekkenløsning. Sover dårlig om natta og vondt å stå,gå,ligge ol. Så nå må jeg prøve å slappe av og lytte til kroppen. Men må prøve å trene litt å for å holde meg oppegående.

går jo hjemme på aap fra før, så ingen jobb. bekkenløsningen er blitt mye bedre =) *juble* føler meg ganske ok, men sliten og trøtt for tiden. gleder meg bare til Mai <3 :D

Har fått en forkjølelse eller en slags hals betennelse…og det i kombinasjon med halsbrann på kvelden har det ført til kvalme og oppkast:( Har tenkt til å teste ut å ikke spise 3-4 timer før jeg sover for å se om det hjelper.
Ellers så er formen ganske bra med tanke på at jeg hadde store bekkenløsning plager tidligere i svangerskapet

Har det som deg, *sparkling*, bare at jeg er "vanlig kvalm" ikke så ille som deg. Ellers ganske likt. Ikke noe moro i det hele tatt!! :/

Formen er helt rævva og det er et av de værste svangerskapene jeg har hatt! Bekkenet krangler hver jævla dag og jeg har hemorider fra helvete! Har fått sykemelding i 60%, men føler jeg trenger mer...er ikke folk på jobben her pga mye sykdom, så jeg sitter igjen med alt alene

Back
Topp