Hvor er energie

Spirelykke

Glad i forumet
Marsboerne2017
August 2018
andre enn meg som føler seg konstant sliten å helt tappt for energi?
Har oljerelatert arbeid så går kveldsjift annen hver uke å føler meg helt utmattet å gruer meg rett å slett til å være på jobb i 10 timer til dagen denne uken.

Jepp.. Har ligget på sofaen i hele dag uten og gjøre en ting. Orker så vidt og finne meg noe og spise. Håper virkelig energien kommer tilbake for oss snart. Har 5 uker til med skole, og de skal jeg jammen meg klare!

Føler meg helt tappet for energi! Sover minst 12 timer i døgnet, får liksom ikke gjort noe annet enn det jeg MÅ gjøre. Men det er helt ok så lenge lille frø vokser seg stor og sterk :)

Jeg også er ekstremt sliten, synes det blir værre. Er 4+3 i dag, hva er dere?

Håper det går fort over, ikke lyst til å være så sliten i 3mnd, det kan bli kjedelig :meh:

Jeg var også det, men nå er jeg sykemeldt og har god tid til å slappe av og duppe litt av iblant i løpet av dagen. Så egentlig er ikke energien så verst nå! Deilig å få litt overskudd igjen :)

Min energi har iallfall pakket kofferten å dratt på lang ferie!!

Har aldri vært så trøtt og sliten før! Og uansett hvor mye jeg sover og slapper av hjelper det ikke i det hele tatt! Å ha planer etter jobb kan jeg bare glemme da ligger jeg strak ut på sofaen! Nå har jeg samlet opp krefter til å ta meg en dusj og det er mest fordi jeg fryser så fryktelig!! For å ta en dusj er også utmattende!!

Kjenner meg igjen i dusjproblematikken. Dusjet bare to ganger forrige uke og begge gangene følte jeg virkelig at jeg måtte mote meg opp. I helga har jeg vært i helt elendig form og da hadde jeg med meg en krakk i dusjen! ... Tragikomisk. Heldigvis er formen bedre i dag.

Kjenner meg igjen i dusjproblematikken. Dusjet bare to ganger forrige uke og begge gangene følte jeg virkelig at jeg måtte mote meg opp. I helga har jeg vært i helt elendig form og da hadde jeg med meg en krakk i dusjen! ... Tragikomisk. Heldigvis er formen bedre i dag.
Haha ja idag hadde jeg "pause", hvor jeg satt meg på gulvet haha tragisk!! Så måtte jeg ha en hvil i senga før jeg heiv på klærna og nå ligger jeg i sofaen igjen! Uff a meg for et styr!!

Her og! Kan ikke huske det var slik før?! Men mannen mener jeg var sånn med førstemann og, så kanskje det lurer en gutt i magen? :p

Back
Topp