Hvor er du om 10 år?

Vi har da kjøpt gård, fått heste driften i gang.

Selv håper jeg å være godt inni DNT'S styre og i travorganet.

Fast jobb hadde også vært fint :)

Om10 år så har eg tennåringar i huset:eek:.
Om eg bor kvar i Norge de vet eg ikkje.
Eg e nog færdig med barn.

Da er jeg 42 :o Helt absurd utenkelig :p

Sønnen min er russ og datteren min siste året på barneskolen. Oi livet kommer nok til å være ganske anderledes mtp oppfølging av barna.

Vi bor antageligvis på samme sted, men jeg har nok en annen jobb.

Om 10 år har jeg ei på 10år og forhåpentligvis en/ei på ca 8år. Har fått bygd på huset vårt som vi drømmer om nå, eller kjøpt et større hus :) Og har fått startet min egen salong, som går smell godt ;)

Da håper jeg at vi bor ved min familie, altså vi har flytta. Håper vi har to-tre barn og at både jeg og mannen trives i yrket vårt. Og ja, så håper jeg vi er gift innen da.

Da har vi forhåpentligvis to barn, bor på samme plass men i hus. Er ferdigutdannet med høyere utdanning og har fått meg en lederstilling :)

Håper vi har to barn, og fått muligheten til å bygge oss hus :-) Kanskje har gubben funnet romantikkgenet innen den tid også, slik at vi har giftet oss :-) Blir spennende å se hva framtiden bringer :-)

Om 10 år? Jøsses. Da har jeg ei jente på 20 år. Er hu like tidlig som meg er jeg vel bestemor da :o
Vi blr gjerne ikke i dette huset, men samme område. Ønsker oss nyere. Håper jeg jobber en annen plass da.

Fremdeles 2 barn som jeg har nå. Skal ikke og vil ikke ha mer ;)

Om 10 år håper jeg at jeg har en jobb jeg trives med og som gir god lønn.
Jeg håper at vi har et hus som passer familien vår. At jeg fremdeles er gift med samme mann og at barna våre har det bra på skolen,har gode venner og har aktiviteter de trives med. Og at vi kan reise mer.

Back
Topp