Hvor er du om 10 år?

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Hvor i livet tror du at du er om 10 år?
Etablert familie?
Bor du på samme sted?
Jobbmessig og hvor mange unger?

Vi har en slags plan gjeldende familie i hvert fall, men det er ikke alltid ting går etter planen ;)

Vil ha 4 barn, så 3 til. Helst 1-2 tett, så litt mellomrom og 3-4 tett. Flyttet fra huset vi bor i nå og bygd nytt hus! Enten så blir vi her vi bor eller flytter tilbake til Norge :) jeg håper at samboer har en jobb der han slipper å stresse så mye og at jeg jobber vellykket som frilans med firmaet mitt, så jeg har mye tid til overs i hverdagen til barna våre❤️

Hvor i livet tror du at du er om 10 år?
Etablert familie?
Bor du på samme sted?
Jobbmessig og hvor mange unger?

Har alt en familie. Håper vi har flyttet at jeg har flyttet og 3 unger xD

Jeg tror vi har tre barn, bor i en stor leilighet og håper jeg har muligheten til å være hjemme med barna :)

Håper jeg har fått en til to flere barn da jeg bare har en arving nå.

Nytt hus, med hage, må ikke være nytt men nytt for meg.

En jobb som er sikker og jeg trives i.

Og fortsatt gift med samme mann;)

Jeg tror vi har tre barn, vi er ferdig med oppussing i huset og bor i hele selv. Jeg har fått jobb nærmere hjemme og mannen har overtatt firmaet han jobber i ;-)

Da håper jeg eldste har fått seg en utdannelse og en jobb hun trives i, og at de to minste har en liten formening om hva de vil. Jeg har fått meg en ny og bedre betalt jobb og at mannen er tilnærmet smertefri.

Da håper jeg vi har flyttet hjem til Møre og Romsdal, og bor i et hus med hage. At jeg har funnet drømmejobben (er student nå) min. Og at vi har akkurat fått eller har sistemann i magen. Håper på å få 3 småtasser. Oog at jeg endelig har tatt opp min favoritt hobby, som er hest. At jeg da eier en herlig fjording ♡

Jeg håper jeg har flyttet, har et stort ønske om å flytte dit jeg ble født og levde mine første år.

Da er jeg tobarnsmor, i mitt livs form, lykkelig i deltidsjobben (er hjemme 50% siden jeg nok fremdeles ikke får lov til å ha vaskehjelp) og elsker mannen min like mye som jeg gjør nå :) vi har kjøpt oss småbruket vi ønsker oss, og jeg har høns og kjøreponni i hagen. Stort grønnsaks- og potetland, og drivhus har vi også! Og et laaaaaangt georginebed :love017

Om ti år er jeg tobarnsmor. Lykkelig gift med han jeg var vært sammen med i da 20 år! Bygd hus. Bor kanskje nærmere familie. Trygge stabile jobber. Kanskje der vi er nå, for vi trives veldig!

Jeg håper jeg bor her jeg gjør, att vi har gjort om det ene badet til soverom og fått barn nr 3. Og att jeg er ferdig med utdanning så jeg er I jobben jeg ønsker meg :)

Om ti år har vi giftet oss og fått alle våre tre barn, og minste vil være 7 år. Vi har bygd drømmehuset, og bor i nordnorge :) Jeg er ferdig med min utdanning og har fått en stabil jobb. Mannen har kanskje startet opp egen bedrift? Og vi har to hunder, hage og bruker helgene til turer i skog og mark. Det er drømmen!

Om ti år har jeg forhåpentligvis en 18 åring, en 10 åring og en på 11 :p

Vi bor på samme plass og jobber på samme sted...

Vi har en slags plan gjeldende familie i hvert fall, men det er ikke alltid ting går etter planen ;)

Vil ha 4 barn, så 3 til. Helst 1-2 tett, så litt mellomrom og 3-4 tett. Flyttet fra huset vi bor i nå og bygd nytt hus! Enten så blir vi her vi bor eller flytter tilbake til Norge :) jeg håper at samboer har en jobb der han slipper å stresse så mye og at jeg jobber vellykket som frilans med firmaet mitt, så jeg har mye tid til overs i hverdagen til barna våre❤️
Spennende :-D
Hvor bor dere nå?

Om 10 år håper jeg at vi har fått kjøpt oss vårt eget hus.

At eldste er igang med den utdanningsveien han vil og at ungene har gode venner rundt seg

Jeg håper jeg er i bedre form enn jeg er nå, og at jeg ikke blir verre.

Håper fortsatt at jeg kan jobbe tilnærmet fullt.

Om 10 år er ungene mine tenåringer :p

Da bor jeg i et fantastisk hus med stort boblebad :p

Har jobbet meg opp til en lederstilling innen HR

Kanskje jeg har begynt på doktorgraden

Har mer frihet om 10 år til å kunne reise litt mer

Om ti år har jeg fått de ungene jeg skal ha, vi bor i et hus med plass til alle :)
Har kanskje blitt farmasøyt, spørs litt på om jeg virkelig vil prøve meg på den utdannelsen ;)

Back
Topp