Hvor er din morkake plassert?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Bortsett fra fremre og bakre vegg osv... Noen som vet hvilken SIDE den ligger på? :D

(og OM du vet... vet du HVA du venter...gutt/jente...? )

Min morkake ligger på venstre side, bakre vegg.... sa jordmor på Riksen når vi var på utvidet UL i forbindelse med duotesting....

...og det skal visst bety jente... så litt spent på OUL om 14 dager... ;)

(Magefølelsen sier gutt...så jeg blir nok veldig overrasket om det skulle vise seg å være en jente da.. :P )

Min er plassert frem og ned dessverre. Alle mine 3 andre svangerskap var de bak, men denne gangen frem og ned.

Fremme oppe til min venstre side:) så kjenner litt liv ved navlen på høyre side :) der beina ligger den veien... første gang jeg er gravid så usikker på om det jeg kjenner er bevegelse. Men samme sted hver dag i ei uke nå, så tenker det er det :)

fått indikert gutt og det er også min magefølelse! Spent på oul på 11. !!

Fremme oppe til min venstre side:) så kjenner litt liv ved navlen på høyre side :) der beina ligger den veien... første gang jeg er gravid så usikker på om det jeg kjenner er bevegelse. Men samme sted hver dag i ei uke nå, så tenker det er det :)

fått indikert gutt og det er også min magefølelse! Spent på oul på 11. !!

Så ifølge denne teorien burde du vente jente... ;)

Høyre siden oppe! Litt foran og litt bak sa han!

Vil ikke vite kjønn men gyn så det [emoji28] jeg har guttefølelse og siden jeg tror han så så er den følelsen forsterket [emoji173]️

Høyre siden oppe! Litt foran og litt bak sa han!

Vil ikke vite kjønn men gyn så det [emoji28] jeg har guttefølelse og siden jeg tror han så så er den følelsen forsterket [emoji173]️

Høyre side burde tilsi gutt om teorien stemmer, ja... ;)

Vet ikke hvor morkaken sitter, men jeg kjenner små spark /bevegelser på høyre side nede :).

Tror det er gutt,vi skal ikke vite før fødselen, men er sååå nysgjerrig!
Mannen tror det er jente :)

Min er på fremre vegg og godt over på min høyre side. Kjenner dermed bevegelse kun på venstre side av magen. Inni magen er en liten gutt [emoji106]

a3eb9f121fd8b211adb48cf4a299be40.jpg

Noen som ser hvor ?

Trodde min lå på høyre side jeg. Og jeg venter en jente.... Men nå ble jeg brått usikker :P

[emoji23] Syns dette var merkelig eg. Tørr ikke å se på bildene en gang eller prøve å finne ut hva det betyr på meg. Har så lyst på ei jente, men følelsen sier gutt [emoji23]

[emoji23] Syns dette var merkelig eg. Tørr ikke å se på bildene en gang eller prøve å finne ut hva det betyr på meg. Har så lyst på ei jente, men følelsen sier gutt [emoji23]
min følelse var gutt også nurre :P Men den stemte ikke da :P

Så om DU får gutt og JEG får jente... så bytter vi? :P

Back
Topp