Hvor er det varmt i februar?!

Jelo skrev:
Norge! Kaldt om sommeren, varmt om vinteren

Ellers må vel Thailand være bankers?

Ja, du sier noe... Hvem ville ikke trives med det liksom?!!

Janneb90 skrev:
:-D neida, tror vi betalte mellom 9 - 10 000 for en uke med all inclusive. Da valgte vi ikke det billigste hotellet, siden vi ville ha en grei standard da vi tross alt skulle være der med tanke på all inclusive :)

Oioi, det høres jo helt fantastisk ut!! Men når bestilte dere da? Ser nå at det ikke er så mange billige, mest på over det dobbelte.. Må jo spørre!!

Ja, er akkurat det jeg er redd for også.. Er den første sydenturen med barna, og kan bare ikke la den være like kald som denne forbanna "sommeren".. Men om jeg kunne blitt lovt sol, hadde det vært helt supert!! Kan nok bli litt varmt egentlig ja..

Minerva skrev:
Vi var i Puerto Rico på Gran Canaria i slutten av januar i år, og for oss var det helt perfekt - 18-20 grader midt på dagen, hvilket betyr at det var mye varmere i solen.
Men dersom været hadde slått feil kunne det fort blitt for kaldt, når solen forsvant var det ikke akkurat strandvær, for å si det sånn.

For en som ikke tåler varme (meg) var det helt perfekt - litt sånn "god norsk sommer", og en temperaturforskjell på nesten 30 grader hjem til Norge gjorde jo absolutt sitt.
Vi skal tilbake i januar neste år. :)

Back
Topp