På Leketråden ja.... noe helt ANNET enn skjult. Vi snakker om skjult her.Kanskje sokketråden har forsvunnet, men mye annet ræl som ligger her..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På Leketråden ja.... noe helt ANNET enn skjult. Vi snakker om skjult her.Kanskje sokketråden har forsvunnet, men mye annet ræl som ligger her..
På Leketråden ja.... noe helt ANNET enn skjult. Vi snakker om skjult her.
Har bare 5 uker igjen til termin, så det er ikke vits når det tar 20 dager og få tilgang
Vet at det er reglene, synes bare ikke noe om dem. Da mister de aktivitet her, når folk mister tilgangen.
Derfor jeg heller ikke finner den da på tide og bli mer aktiv da her inneSom jeg har skrevet til deg i melding tidligere, har du ikke vært nok aktiv, og dermed ikke fulgt reglene til skjult forum. Derfor har du mistet tilgangen.
Vi har dessverre ikke oversikt over hvorfor folk ikke er aktive. Da er det bedre at vi får en melding så ordner vi slik at man ikke blir kastet utJeg har visst og blitt kasta ut, finner ihvertfall ikke linken lengre. Trodde gjerne man fikk en liten heads up, men ok. Her har det vært fødsel og barselopphold, så det blir litt viktigere
Jeg har visst og blitt kasta ut, finner ihvertfall ikke linken lengre. Trodde gjerne man fikk en liten heads up, men ok. Her har det vært fødsel og barselopphold, så det blir litt viktigere
Gratulerer med en liten en Kan tenke meg det er kjekt å bære baby utenpå i stedet for inniJeg har visst og blitt kasta ut, finner ihvertfall ikke linken lengre. Trodde gjerne man fikk en liten heads up, men ok. Her har det vært fødsel og barselopphold, så det blir litt viktigere
Gratulerer, ja skjønner godt at det er viktigereJohannes kom 9.mai i uke 37. Termin var egentlig 2.juni
Og om noe kommer opp kan man sende melding til tilgangsansvarlige og spørre om litt «leeway»Hvis man ikke vil delta i det skjulte forumet med 15 innlegg i måneden, så trenger man ikke det - men da mister man tilgang. Så enkelt er det Gidder heller ikke ha masse folk der inne som aldri kommenterer noe, men som bare følger med på hva som blir skrevet - så syntes regelen om antall innlegg i mnd er helt på sin plass. Skjønner selvfølgelig at nyfødte og barsel er viktigere, men er da fåtallet av oss som har født enda