Hvor er det blitt av skjult gruppe juni 2019?

På Leketråden ja.... noe helt ANNET enn skjult. Vi snakker om skjult her.

Jeg mener at det er tull at man skal måtte fylle opp slike usaklige tråder for å få tilgang til skjult. Det tilfører ikke forumet noe.

Men jeg gir meg her for det er egentlig ikke særlig viktig for meg.

Har bare 5 uker igjen til termin, så det er ikke vits når det tar 20 dager og få tilgang :)

Vet at det er reglene, synes bare ikke noe om dem. Da mister de aktivitet her, når folk mister tilgangen.

Forumet gjelder jo ikke bare før fødsel da, tenker en har like mye å dele og spørre hverandre om etter fødsel også ☺️

Jeg liker at lekene mine fortsatt blir brukt! :king

Som jeg har skrevet til deg i melding tidligere, har du ikke vært nok aktiv, og dermed ikke fulgt reglene til skjult forum. Derfor har du mistet tilgangen.
Derfor jeg heller ikke finner den da :p på tide og bli mer aktiv da her inne ;)

Jeg har visst og blitt kasta ut, finner ihvertfall ikke linken lengre. Trodde gjerne man fikk en liten heads up, men ok. Her har det vært fødsel og barselopphold, så det blir litt viktigere :happy:

Jeg har visst og blitt kasta ut, finner ihvertfall ikke linken lengre. Trodde gjerne man fikk en liten heads up, men ok. Her har det vært fødsel og barselopphold, så det blir litt viktigere :happy:
Vi har dessverre ikke oversikt over hvorfor folk ikke er aktive. Da er det bedre at vi får en melding så ordner vi slik at man ikke blir kastet ut :happy:
Gratulerer!! :D Når fikk du? :love7

Vi har gitt mange beskjeder på skjult gruppe om at folk må huske å være aktive, må huske å sjekke litt selv med innlegg, og gitt beskjed om at vi ikke lenger sender ut melding. Det tar fryktelig lang tid å gjøre det i tillegg til å gå igjennom alle. Jeg sendte ut meldinger i starten, som ingen gadd å svare på engang, så jeg gidder ikke det mer.
Som ønskefrue skrev har vi også sagt ifra at foøl må si ifra hvis det er noe spesielt som gjør at man ikke er aktiv, så blir man ikke slettet.

Men, gratulerer så mye! :) håper alt står bra til med dere begge!

Gratulerer med en liten en :Heartpink Kan tenke meg det er kjekt å bære baby utenpå i stedet for inni :love7

Johannes kom 9.mai :happy: i uke 37. Termin var egentlig 2.juni

Hvis man ikke vil delta i det skjulte forumet med 15 innlegg i måneden, så trenger man ikke det - men da mister man tilgang. Så enkelt er det :p Gidder heller ikke ha masse folk der inne som aldri kommenterer noe, men som bare følger med på hva som blir skrevet - så syntes regelen om antall innlegg i mnd er helt på sin plass. Skjønner selvfølgelig at nyfødte og barsel er viktigere, men er da fåtallet av oss som har født enda

Hvis man ikke vil delta i det skjulte forumet med 15 innlegg i måneden, så trenger man ikke det - men da mister man tilgang. Så enkelt er det :p Gidder heller ikke ha masse folk der inne som aldri kommenterer noe, men som bare følger med på hva som blir skrevet - så syntes regelen om antall innlegg i mnd er helt på sin plass. Skjønner selvfølgelig at nyfødte og barsel er viktigere, men er da fåtallet av oss som har født enda
Og om noe kommer opp kan man sende melding til tilgangsansvarlige og spørre om litt «leeway» :)

Back
Topp