Finner ikke linken til det noe sted i Forumet!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan se ut som om du bare har mistet tilgang. Banneret er ikke ved navnet ditt lenger.Finner ikke linken til det noe sted i Forumet!!
Finner ikke linken til det noe sted i Forumet!!
Da har du ikke klart 15 innlegg i måneden.
Så 20 dagers karantene og 30 nye innlegg i juni 2019 åpen gruppe så kan du be om tilgang igjen
Kjedelig å miste tilgangen siste måneden før termin.
Har heldigvis gruppe på Facebook, så da er det jo ingen vits i å være her uten tilgang Leser og liker mye, selv om jeg skriver lite selv..
Ja, det er kjedelig - MEN reglene har vært der hele tiden. Vi har gjentatte ganger presisert at det krever 15 innlegg i måneden..
30 nye innlegg i løpet av 20 dager i juni-gruppa så får du tilgang igjen
Har bare 5 uker igjen til termin, så det er ikke vits når det tar 20 dager og få tilgang
Vet at det er reglene, synes bare ikke noe om dem. Da mister de aktivitet her, når folk mister tilgangen.
Men hvordan sikre at kun de som er aktive og deler like mye som andre, skal ha tilgang? Jeg er ikke interessert i å ha en skjult gruppe hvor det sitter "tilskuere" og bare følger med det vi skriver? Ideen er vel at man skal ha en gjensidig gruppe med felles interesser, ikke tilskuere til "livets tv-serie" som bare leser...
Vel, hvis det er sånn du føler det så. Jeg får mye gode råd både her og på Facebook, selv om jeg ikke kommenterer på alt. Kanskje har noen allerede spurt eller svart det jeg tenker. Føler ikke behov for å spy ut innlegg bare for å beholde tilgangen, da får jeg heller holde meg til Facebook Legger aldri ut så sensitiv informasjon at jeg tenker over at «inaktive» leser det som står der..
Men hvilke råd og tips fra andre er det som er så unikt for termingruppen på skjult? Råd og tips om barneoppdragelse, utstyr osv finnes jo plenty av på generelt og ellers på forumet...
Det er bare at aktiviteten på ikke-skjult forum synker betraktelig når folk får tilgang til skjult forum. Ser ikke helt poenget eller gevinsten av skjult forum. Vil bare ha et åpent forum med aktivitet hvor folk kan kommentere på det de vil når de vil. Enklere å få inn nye brukere og opprettholde brukere på forumet når man ikke er bundet av regler for å se et forum i aktivitet.
Men nå er det ikke så veldig viktig for meg altså. Har gode alternativ på fb. Jeg er bare uenig i oppsettet
Er ikke en eneste tråd om farge på sokkene, er derimot en tråd om hva man skal ha til middag, mest for å hente inspirasjon fra andre om man er matlei og motløs.