Hvor er dere ifra?

Opprinnelig fra Nord-Troms men flyttet hjemmefra som 16åring. Nå bor jeg ca midt i nordland. Litt nord for fauske

Jeg kommer fra Bømlo. Og skal antageligvis være der når vi tenkte å ta TUL. Kan dere anbefale noe i Haugesund?
Jeg går til gynekolog gunvor storesund veldig fornøyd:) Jeg var hos klinikk Hausken på tul med første, det var helt ok.
Ellers har jeg hørt mye godt om ultralydjordmødrene :)

Jeg går til gynekolog gunvor storesund veldig fornøyd:) Jeg var hos klinikk Hausken på tul med første, det var helt ok.
Ellers har jeg hørt mye godt om ultralydjordmødrene :)

Hvor holder hun til da?

Har søkt litt på Hausken, finner ikke noe om TUL på siden deres. Bare ivf?

Har sett litt på ultralydjordmødrene faktisk. Veldig greit at de holder til på markedet. For meg som kommer "utenfra" :p

Hvor holder hun til da?

Har søkt litt på Hausken, finner ikke noe om TUL på siden deres. Bare ivf?

Har sett litt på ultralydjordmødrene faktisk. Veldig greit at de holder til på markedet. For meg som kommer "utenfra" :p
Hun holder også til på markedet, 4.etg.
De flytter nå 1.juni, lurer på om hun og ultralydjordmødrene har slått seg sammen eller noe.. Siden begge flytter nå, til samme plass.

Hmm.. Kanskje Hausken har sluttet med det da, er ca.3år siden jeg var der.. Hadde uansett tatt en av de andre;p

Hun holder også til på markedet, 4.etg.
De flytter nå 1.juni, lurer på om hun og ultralydjordmødrene har slått seg sammen eller noe.. Siden begge flytter nå, til samme plass.

Hmm.. Kanskje Hausken har sluttet med det da, er ca.3år siden jeg var der.. Hadde uansett tatt en av de andre;p

Flytter de ikke til markedet? Vet du isåfall hvor de flytter?

Back
Topp