Hvor er bleiene billigst?

Bondebaby

Andre møte med forumet
Hei! Hvor foretrekker dere å kjøpe bleier, og hvilket merke? Har lagt elsk på newbornserien til Libero, men ser at pakken blir dobbelt så dyr nå når mini går over til str 3?! Er det bare slik er på min coop prix, ellr skal det være slik?

Har også prøvd rema1000bleiene og pampers sine, men er synes rema1000 sine er veldig harde og klumpete, mens pampers sine har dårlig passform og svetter når den blir for full..

Hva er deres erfaringer? :-)

Vi har også lagt vår elsk på de nyeste fra libero. Kjøper på kiwi, der er hver 4. pakke gratis

Libero og kjøper på Kiwi! Brukte newborn-serien, men over på de "vanlige" nå og de er supre. Hver 4.gratis er digg;)
Ikke vært særlig fornøyd med Pampers nå, og heller ikke til de andre to (da de brukte bleie). Men Rema sine var overraskende bra da frøkna rundet året så kjøpte de til å ha i barnehagen!
Faktisk bedt ei venninne ta med en pakke bleier når hun møter oss på ferie (er en måned i Kroatia nå), for her er det bare Pampers og koster 149 kroner for en pakke!!!

Bare Libero her :) ja str 3 er jo dobbel så dyr.. Handler på Spar, 25% trumfbonus pr pakke :)
Er forsatt på str 2 men kan sikkert bruke 3 snart, bare prøver å bli kvitt de j@... Rema 1000 bleiene i str 2 som er no dritt rett og slett.. Virker våt med en gang hun har tissa. Libero kan ha på 12 timer når hun sover og enda ikke lekker gjennom <3

Dobbel så dyr? Mener kiwi her tar 46kr for nr. 2 og 57kr for nr. 3

Libero newborn altså...

Libero i str 1 og 2, og når hun går over til nr 3 bruker jeg Rema1000 sine.
Rema 1000 i str 2 er forferdelige, men fra 3 og oppover er de de beste synes jeg, ift pris..

Bruker Pampers vi, syns de var best.. Går over til nr 3 nå, koster 23,-

Libero i str 1 og 2, og når hun går over til nr 3 bruker jeg Rema1000 sine.
Rema 1000 i str 2 er forferdelige, men fra 3 og oppover er de de beste synes jeg, ift pris..

Er det forskjell i kvaliteten på rema sine 2er og 3er bleier? :-)

Rema sine str 2 passer frøkna mi, hun får ikke utslett, hun holder seg stort sett tørr (skal mye til før hun blir våt gjennom), og hun er jo alltid blid og fornøyd.
Jeg likte libero sine best av nr 1, men når libero koster 49 og Rema sine 18 kr syns jeg ikke det er noe poeng å betale 30kr mer per pakke. Det går jo noen bleier om dagen.. Hadde det derimot blitt vått gjennom hver bleie, eller hun virka å reagere på de, hadde det ikke vært verdt å spare de pengene :)

Kiwi :) Liker Libero best! Har prøvd Pampers og Rema1000.

Jeg har kjøpt libero sine. Men pappaen kom hjem med coop sine. De var vist veldig billig for mange Bleier. Bleiene blir så ofte skiftet og så lenge hun ikke reagerer på de eller at de ikke passer bryr jeg meg mest om pris :)

Her koster nr 2 27,- og nr 3 53,- :p

Hm jeg får se litt bedre etter neste gang da!

Kjøper touchen like vel jeg. Brukte Pampers på storesøster men de ble så fuktige foran på broremannen. Likte at de var mykere enn libero. Kommer nok til å gå over til vanlig libero etter 3 mnd alder, men spanderer touch nå når han er så liten, da de er mykere. Billigmerke har vi prøvd og kassert mange ganger på storesøster. Er jo som regel stive som pappkartong

Faktisk overrasket over Coop sine :) Likte de ikke til storebror, mn synes de sitter godt på lillesøster nå :)

Hei! Hvor foretrekker dere å kjøpe bleier, og hvilket merke? Har lagt elsk på newbornserien til Libero, men ser at pakken blir dobbelt så dyr nå når mini går over til str 3?! Er det bare slik er på min coop prix, ellr skal det være slik?

Har også prøvd rema1000bleiene og pampers sine, men er synes rema1000 sine er veldig harde og klumpete, mens pampers sine har dårlig passform og svetter når den blir for full..

Hva er deres erfaringer? :)
2 for 79 på på meny ;) på de libero toutch om det er de du tenker på ? :) kjøper der til snuppa mi på 16mnd ho bruker str 5 og da gir jeg 79kr for 2 pakker :)

Er det forskjell i kvaliteten på rema sine 2er og 3er bleier? :)
Jeg bruker og har alltid brukt rema 1000 til storesøster, for de har alltid vært billigst, og jeg synes også at de er best ift pris.
Etterpå har de jo kommet med str. 2, den prøvde jge aldri til storesøster da den ikke var på markedet da. De har også endret kvalitet siden storesøster var liten og brukte nr. 3.
Nå har jeg ikke fått prøvd str. 3 enda, så vet ikke om de er dårligere enn det de har vært, men jeg synes at rema 1000 bleiene har veldig god kvalitet, mens jeg ble skikkelig skuffet av str. 2, så de bruker jeg ikke!

Så for å svare på spørsmålet, så er det etter min erfaring, ja - det er enorm forskjell fra str. 2 til str. 3 i kvalitet!
(synes nesten hun også ble mer rød og sår av rema 1000 str. 2 bleiene, det har jeg aldri opplevd med storesøster og rema1000 - bleiene..)

Back
Topp