Hvor er alle sammen???

Hei☺jeg vil inn hit. Er nå i pp 9 å begynner å bli utålmodig så håper virkelig det klaffer nå. Har egentlig hatt veldig stabil syklus men de to siste gangene har det bare vært tull. Sist fikk jeg tr en uke senere enn vanlig. Men tror el er nå i helgen hverfall:)
 
Jobber med saken for å kunne havne inn her om ett par uker ^^
 
Tror æ kommer inn :) fikk en svak positiv test idag med termin 28mai. Men de 2 andre svangerskapene mine så har begge kommet etter termin så holde mæ her og i mai forum .)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei, jeg vil også inn hit:)
jobber med saken, og har trolig el nå i helgen, så får håpe det blir et positivt svar om noen uker:)



Håper på sommerbarn 2015<3
 
Håper å komme inn her, har hatt el og er kvalm allerede. Men tror jeg gir meg selv symptomer fordi jeg vil det så veldig :-/
 
Men de fleste av oss venter vel bare til den positive testen så blir vi mer aktiv med en gang ;-)
 
Har el neste helg så her er vi i full gang med prøvinga. Håper vi lykkes denne gangen etter sa for 5 uker siden.
 
Dersom spira sitter paa dette forsoeket vi skal igang med til uka, kommer jeg ogsaa inn hit :)
 
Sniker litt rundt og lurer på om jeg kanskje havner her om det klaffer. CD11 i dag så da er vel showet straks igang;)
 
Blir spennende å følge med hvor mange dere blir her inne :)
 
Håper også på å havne her, etter en mislykka pp forrige måned. Første dag med TR i dag, så litt for lenge til EL og prøvings i mine øyne. Gleder meg til ny spennende periode, og ønsket er stort! Håper virkelig det klaffer ❤️
 
håper på å komme inn hit :)
 
Back
Topp