Hvor er alle sammen?

strikketrollet skrev:

Ripley skrev:

strikketrollet skrev:
Jeg er her, utrolig nok :P
Og jeg saaaaaavner deg

Eg saknar deg og trollet mitt!

Har forresten kjøpt inn litt garn til Amanda i dag.  Tror du det går bra med Alpakkagarn i type "Nepal"?  Lurer på om det var Sandnes? Eller drops... en av de "store" i hvertfall.

Vi får ta en kaffe i sånn på halvveien igjen snart, sånn før jeg somler meg til å komme tilbake til gamle trakter :)

Hva inneholder garnet? Er det mykt? Så koselig at du vil hekle/strikke for Amanda-prosjektet, det setter jeg veldig stor pris på <3

Drops Nepal 65% Ull 35% Alpakka

Yarn thickness group C

Needles. 5

10x10 cm (4''x4") = 17 sts x 22 rows
50g = approx 75 m (82yds)

Jeg syns det er mykt, men om det er "mykt nok" for små babyer vet jeg ikke.  Det er jo kanskje en smule tykt.

Men når jeg tenker etter har jeg en del babygarn eller var det senja?   Det burde vel være mykt nok?   Klarer i hvertfall ett teppe med det, og noen luer.

lille Persille sover, huset er tatt og jeg ser på "friends with benefits" og er bitter over at jeg ikke ser ut som Mila Kunis.

Ripley skrev:

Yarn thickness group C

Needles. 5

Jeg syns det er mykt, men om det er "mykt nok" for små babyer vet jeg ikke.  Det er jo kanskje en smule tykt.

Men når jeg tenker etter har jeg en del babygarn eller var det senja?   Det burde vel være mykt nok?   Klarer i hvertfall ett teppe med det, og noen luer.

Om du syns det er mykt og ikke klør, så er det bra nok! Og ull og alpakka en fin kombinasjon :) Det viktige er at det ikke skal være syntetisk.

Er her, jegemoticon

Da du først skrev tråden var jeg på vei fra barnehagen til stasjonen for å hente mannen min. Og i dag har jeg vært i kjelleren og massakrert potetbingen (ja, faktisk! Hamret ut hele skiten i matboden) Men nå sitter jeg oppe med bebis og lurer på hva jeg skal spise til lunsj...

strikketrollet skrev:

Ripley skrev:

Yarn thickness group C

Needles. 5

Om du syns det er mykt og ikke klør, så er det bra nok! Og ull og alpakka en fin kombinasjon :) Det viktige er at det ikke skal være syntetisk.

Det klør.  Så da blir det ny lue til AK i steden for, og så får jeg heller bruke av Baby/senjagarnet.

Trone skrev:
*koser med de nye vinterskoene og julebordkjolen jeg hentet i dag*

Oooh lykke!!!

Så bra at det kom fram!      Fikk du noe svar på hvorfor det stod at det var sortert i utlandet, selvom det stod Kristiansand ved siden av?

Ripley skrev:

Trone skrev:
*koser med de nye vinterskoene og julebordkjolen jeg hentet i dag*

Oooh lykke!!!

Så bra at det kom fram!      Fikk du noe svar på hvorfor det stod at det var sortert i utlandet, selvom det stod Kristiansand ved siden av?

Null svar! Og akkurat nå bryr jeg meg fint lite og ingenting, ha ha ha!!!
Gleder meg bare til å komme hjem og prøve kjolen!! :D Er så typisk min uflyt at den sitter heltt rævva på... Argh! Men det ser vi bare! :)
Skoene varkjempegode! Så skal ikke fryse i alle fall! :D

Jeg er her, men er så hormonell og surmaga for tiden at jeg holder gallen min for meg selv :P

Ripley skrev:

Det klør.  Så da blir det ny lue til AK i steden for, og så får jeg heller bruke av Baby/senjagarnet.

<3 <3 Du er fantastisk!

Jeg kjøpte garn på 30% i dag, så her blir det også strikking :)

strikketrollet skrev:

Ripley skrev:

<3 <3 Du er fantastisk!

Jeg kjøpte garn på 30% i dag, så her blir det også strikking :)

For det var jo greia, det var 40% på nepalgarnet på den strikkebutikken på City.....

Back
Topp