Hvor er alle sammen?

Mavir

Elsker forumet
Savner å skravle med dere jenter, føler meg litt ensom her inne.... emoticon

Jeg har plagdes ekstremt med nettet i dag, spesielt på babyverden.
Det har vært så mye tull siden de la om til det nye forumet. :S
Savner livet her jeg også da.

Håper folk kommer tilbake snart da. :)

sliter også VELDIG med bv for tida... Utrolig plagsomt! Tror mange har droppet ut på grunn av dette.

Jeg savner også mer aktivitet her inne! 

Men irriterer meg litt over ting med det nye forumet som ennå ikke er på plass! F.eks ser jeg at det er 3 svar på dette innlegget, men ingen av dem kommer frem når jeg går inn. Ofte ser jeg heller ikke HI, og det skal da virkelig ikke være nødvendig å oppgradere hele maskina for å få lest et innlegg...

Regner med at omlegginga av forumet har mye av skylda for at det er så dødt her inne.

jeg har vært på nordnorge-tur i en del dager nå og er begynt å jobbe litt igjen, men stikker innom innimellom :P skal prøvd å få oppdatert litt både her og på bloggen min en av de nermeste dagene.

Samma her, synes det er så stille at det grenser til det kjedelige. Er vel pga alt det nye hvor ikke alt er på plass ennå. Jeg har det også sånn at det alltid står 2 mld på boksen min, men de kommer ikke opp. Kommer det en til, så står det 3 der, men da får jeg opp den siste. Merkelig.

Håper forumet snart blir litt mer stabilt. Er en del bugs her inne ja. :)

Er ofte inne å titter, men ser ofte ikke HI, det er bare blankt. Og da kan jeg heller ikke svare. =(

Så jeg håper det ordner seg snart slik at jeg kan se alle innleggene skikkelig.

jeg og har litt problemer med dette nye forumet, og d er veldig kjedelig.
for var jo så kjekt og sitte her og se hva andre laget og vise selv hva en lager.
ikke skjønner jeg hvordan jeg legger inn bildet heller.
men d kommer seg nok etterhvert. emoticon  *håper eg* :)

*Angels* skrev:
Er ofte inne å titter, men ser ofte ikke HI, det er bare blankt. Og da kan jeg heller ikke svare. =(

Så jeg håper det ordner seg snart slik at jeg kan se alle innleggene skikkelig.

Orker ikke innomså ofte pga at jeg som regel ikke ser HI.
Tror forumet blir bra når alt er på plass, jeg, men når det ikke fungerer som det skal, er jeg innom en gang eller to i uka for å se om det har skjedd noe, mens jeg tidligere var innom stortsett daglig!

Syns det nye forumet er crap, så jeg gidder sjeldent.

Som flere her har jeg problemer med å lese HI, samt å se bilder. Og da er mye av poenget i de fleste trådene borte..

Back
Topp