hvor er alle sammen fra?

Akershus-Så da blir det A-hus igjen;)
 
Jeg bor i Haugesund, så blir vel ny fødsel på sykehuset her. 
Hvis ikke babyen har rakett fart, og kommer hjemme eller på vei til sykehuset.  
 
Blir ett av Helgelandssykehusene, vi får se hvordan det går, sist rakk jeg ikke å komme meg til sykehus med fødeavdeling (var planlagt at jeg skulle dit) så ble den lokale fødestua;) 
 
kommer fra Trondheim, men bor i Stryn.
Fødsel blir vel på Volda eller Førde sjukehus, ettersom fødeavdelingen på Nordfjordeid legges ned nå 1.oktober
 
Indre Østfold her. Så blir fredrikstad sykehus :)
 
Er fra en liten plass vest for Bergen..... Skal føde på kk i Bergen eller hjemme:-)
 


*Krusedullen* skrev:
Bergen.. så det blir haukeland denne gangen og :)



Samme her :-D
 
Blir nok et av helgelandssykehusene, var så heldig å få føde på den lokale fødestua og håper på dette denne gangen også:-) Er dårlige veier her, som jeg kan tenke meg er lite koselig å kjøre med rier og tror det kan gå enda fortere denne gangen:-)
 
Bor på Helgeland men føder nok i Bodø :)
 
Østfold. Blir SØF/Fredrikstad igjen og det er jeg veldig glad for. Kjempefornøyd med forrige fødsel
 
Stjørdal her. Skal føde på Levanger sykeus som sist! Kjempeflott å være der! :)
 
ingen fra Drammen her altså?? jeg bor litt uttafor Drammen, men er ikke fornøyd med barsel der, så har ikke bestemt meg for om det er der jeg vil føde ennå! sist hadde jeg en fødsel på 2.5 timer bare, så fikk beskjed om at det kom til å gå like raskt og ikke raskere neste gang, og drammen er nærmeste og siden vi har 45 min kjørevei er vel det tryggest.... 
 
Like utenfor Trondheim. Så det blir St.Olav :)
 
Back
Topp