Hvor effektiv var strippingen?

NewMom

Glad i forumet
Hvor lenge etter at du ble strippet startet fødselen?

Hvor modent/åpent var det når du ble strippet?

I hvilken uke ble du strippet?

fikk rier med en gang .
var dagen før termin.
hadde cm 4 cm åpning og hadde hatt det noen dager.
var kl 13.00 ca og fødte 01.45 på natta.

Supereffektivt. Ble strippet tre dager over tiden. Var helt moden og tøyelig. Prinsessa var ute 12 timer senere!

Vil helt klart prøve det igjen denne gangen også om det faller seg slik.

Ble strippa på dagen ei uka før termin, kl 15.00, å kl 00.48 lå  lillemann på magen min. Hadde to cm åpning da æ blei strippa, å litt moden [:)]

Håper det hjelper på meg. Sitter her iallefall med mange og vonde kynnere, så noen effekt har det jo hatt.

Første: strippet 1 dag over termin, hadde 2 cm åpning og han ble født dagen etter!

Andre: Ble strippet og fikk akupunktur 2 uker før termin, hadde da 2 cm åpning. Dette endte med sterke kynnere/rier frem til overtidskontroll 10 dager på overtid, da ble jeg strippet og hadde 4 cm åpning, fødte 2 dager etter det[:-]

ORIGINAL: Tinkers :P

det hjalp ikke en dritt. fikk bare mer pain, veldig unødvendig hos meg[:'(]

Ble strippet torsdag,hun kom lørdag. Fødte i uke 40+0

Var hos jordmor ca 14.00 å ble strippet og fikk akupunktur, kl 22.00 var han ute [:D] Om det var tilfeldig eller ikke er jeg ikke sikker på, men er jo lov å håpe at det funker...[;)]

Jeg ble strippet etter at jeg fikk 2 runde med modningstabeletter. Det var effektivt, men om det var strippingen som gjorde det vet vi jo ikke[8D]

ble strippa i uke 39 og på termindagen.. ingenting skjedde, endte faktisk i hasteks på termindagen pga stressa baby, men jeg rakk aldri å komme i fødsel!

tok også akupunktur fra uke 35, bortkasta penger!! gjør ikke det igjen i allefall.

Ble strippa 1 uke føre termin og hadde 2 cm og var moden. Hjalp ikke noe og hu kom 3 uker seinere.

Back
Topp