hvor eeeeeer????????????

Turbotekla

Gift med forumet
den intense kvalmen og de ømme puppene som er vanlig og få i svangerskapet? og som jeg hadde sinnsykt mye av på de 2 siste? er redd ting ikke er bra jeg. heter det ikke at det er ett godt tegn at man er kvalm?!
Trenger virkelig svar nå altså

ifølge tickeren din er du ikke mer en 4+6. Nå har jeg aldri vært gravid selv, men har hørt flere si at kvalmen ikke kom før undt uke 6?

Mamma var ikke kvalm i det hele tatt med brødrene mine, og veldig kvalm med meg, så kanskje du venter gutt denne gang?

ORIGINAL: Mamman til Emil

Jeg var aldri kvalm da jeg var gravid[:)] Hadde ikke ett eneste symptom før magen kom i uke 18..[:D]
ikke ømme pupper heller? trodde det nesten var noe alle fikk

Jeg var ikke kvalm i det hele tatt da jeg var gravid, hadde ingen andre plager heller [:D]

Jeg har bare vært kvalm 2 ganger i løpet av svangerskapet[:D]

jeg ble ikke kalm før jeg var 6-7 uker på vei....
og med nr.1 var jeg ikke kvalm i det hele tatt[:)]

Jeg hadde så og si ingen symptomer, og resultatet er et friskt og raskt barn som fyller 3 i år [;)]

Har ikke vært kvalm med noen av de 3 barna mine jeg [:D]  Hadde så og si ingen symptomer på å være gravid. [:)]

bare nyt det du! [8D]

Jeg ble kvalm og styggdårlig i uke 5 å det varte helt til uke 15, så dabba det av litt, men jeg er fortsatt litt sånn uggen og uvell! Kan fortsatt ikke spise hva som helst å blir rååå kvalm av steikos og kjøtt! Veldig svimmel og trett og sliten å! Men sånn er det bare! Bare gla for at det ikke er så ille som det var jeg![:)]

Jeg var så dårlig at jeg lå på sofan med bøtte forran meg fra uke 5-15 å klarte ikke gjøre en dritt, så vitt jeg fikk ned mat og drikke! Det var ikke morro![&:]

Sånn tenkte jeg og, og kvalmen kom som kasta på meg da jeg var 6 uker på vei. Er det ikke litt tidlig å være kvalm da? Og uansett så er ingen svangerskap like, kanskje du er heldig å slipper kvalmen denne gangen? [:D]

var ikke kvalm før i uke 9 jeg. ømme pupper fikk jeg aldri..

ORIGINAL: Turbotekla

den intense kvalmen og de ømme puppene som er vanlig og få i svangerskapet? og som jeg hadde sinnsykt mye av på de 2 siste? er redd ting ikke er bra jeg. heter det ikke at det er ett godt tegn at man er kvalm?!
Trenger virkelig svar nå altså
Spørs om det ikke er en liten gutt i magen din da[;)] De sier jo at med jenter blir en ofte plaget med kvalme, men ikke med gutter. Når jeg var gravid med gutten min hadde jeg ikke noe antydning til hverken kvalme eller ømme bryst...

Back
Topp