Hvor dyr vogn?

Vi heller mot Bugaboo donkey, tvillingvogn. Har kikket etter brukt, men har sett mest søskenutgave med en bag og to seter og mindre ute til tvilling. Meningsløst visst vi må kjøpe en bag uansett. Så det blir dyyyrt :bag:
 
Kjøpte en ny emmaljunga vogn til 10 000 sist, samt en tfk etterhvert, også denne ny. Tfken prøvde jeg å finne brukt, men alle jeg prøvde var så slarkete, og jeg måtte ha ny vogn fordi jeg trengte mulighet for å bremse vogna, så da ble det ny på salg.

Skulle jeg hatt ny vogn nå, ville jeg kjøpt dyre merke som emmaljunga brukt, og heller kjøpt ny madrass til bagen eventuelt, men vært mer kritisk om jeg skulle kjøpe billigere vogner brukt, som feks tfk. Kunne godt gjort det også, men ville vært ekstra påpasselig med å sjekke om den trillet godt osv.
 
Vi har kjøpt en Babyjogger City Elite med Deluxe bag. Den kom vel på 5-6000kr. Har også kjøpt en brukt Babyjogger City Premier til 2000kr som kan brukes med en gang frøkna skal over i sportsdelen. Ser for meg at hun er for liten til å være vendt bort fra oss allerede i 6-7 måneders alderen, noe hun blir i Eliten. Bagdelen kan brukes på begge vognene så det ser vi som et stort pluss! Føler i tillegg at bagdelen på Eliten ble litt ustødig siden den kommer så høyt oppe og det er tre hjul, men den blir super på butikken og kjøpesenter siden den er så sykt lett å trille.

Blir spennende å se hvilken vi bruker mest :) Tenker Eliten blir desidert mest brukt etter hun har passert året!
 
Kjøpte emmaljunga i 2015 til 11.000kr sist, og den vogna skal vi bruke nå også ☺️
 
Jeg har «alt» utenom vogn fra storebror, så jeg kjøper faktisk den vogna jeg har lyst på, bugaboo fox selvom den koster 13000:) ser jeg kan få 9000-10000kr når jeg selger den etter vi er ferdig med vogn
 
Kjøpte ny city elite på salg i 2017 til eldste barnet, med bagdel til totalt 5500kr. Kjøpte så en pent brukt buffalo for 5000kr i 2018. Bruker nå city elite som sovevogn i bhg, så blir å bruke buffalo når dette barnet blir født. Skal også kjøpe hamax outback sykkelvogn med babyslynge og joggekit sånn at jeg har en søskenvogn vi kan bruke på ute på tur.
 
Her endte vi med en superbillig Stokkeløsning etter å ha fulgt med på Finn et par måneder.

Kjøpte understell og bag separat på Finn. Begge 1 år gamle og helt som nye. 1500,- for understell og 1000,- for Bagdel. Akkurat fargen vi var ute etter og med brunt skinnhåndtak som jeg også ville ha
 
Vi kjøpte ny bugaboo fox i 2018, men vi kommer til å selge den for vi trenger søskenvogn. Kommer til å kjøpe ny bugaboo om vi ikke kommer over en i nærheten på Finn.
 
Vi var så heldig å arve min gammel dypvogn, 26 år gammel og like fin! Fikk spart noen tusenlapper ettersom vi måtte hatt en litt dyr vogn ettersom vi bor slik at vi trenger en litt robustvogn. Ellers kjøpte vi en liten trille til korte turer på senter og lignende hos barnashus til 1000 lappen :woot:
 
Sniker fra mai ;) Vi kjøpte Basson bagvogn på Finn til 500kr.. Superfornøyd :)
 
Vi kjøpte Britax go big 2 sportsvogn på 70%, så betalte 2500kr for den. Så fant vi bag på tilbud til 1400kr.
 
Back
Topp