Hvor bred er deres dobbelseng?

1.50 men skal kjøpe 1.80

150. Intimt og flott med 3 barn i om natten :p
Hadde definitivt hatt breier om vi hadde hatt plass :)

180x200 og den kunne mer enn gjerne vært større! Deilig å ha plass på alle sider:)

-=[herq]=-

Vi har 1.50 nå, og er altfor snaut. Så vi planlegger å kjøpe 1.80 til sommeren. på morgenen er vi 4 stk i senga, og det er trangt!

180. Har samsovet og nsttammet i snart 10 mnd nå og kunne gjerne hatt enda bedre plass.

180. Hadde til pg med det som singel. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vi kjøpte oss en på 1.80 når jeg var gravid. Vi hadde 1.40 tidligere, så ville ha noe stort med tanke på at det var familieforøkelse og så for oss at vi skulle ha den sengen enstund. Men nå etter at jeg er ferdig med å være gravid, så syns jeg faktisk 1.80 seng er litt stort. Samboeren er liksom heeeelt på andre siden der :P

Jeg er alene (til baby kommer) da er vi en og halv =D jeg har 160 og skulle gjerne hatt 180, selv om jeg er så liten at jeg kan ligge på tvers i 160 så hadde det vært en drøm med 180! <3

Vi har 150, men mi skal kjøpe 180 snart. Så anbefaler virkelig den bredeste.
Plutselig kommer barnet og vil ligge sammen med mamma og pappa, og da er det godt med ekstra bred seng.
Vår 3,5 åring kommer tusslende inn til oss enkelte netter, og det blir trangt i vår 150 seng.

180. Vil ha 200 :p

Vi har 180, den er akkurat passe for oss + 3-åringen som kan finne på å campe hos oss om natta :p

Min er 180. Og jeg har dobbeldyne! Og jeg er alene. *elsk*

☆☆♡♡ sendt fra min elskede mobil ☆☆♡♡

Har dere plass til 180 seng så velg det. Alltid bedre med en romslig seng enn en trang en. Og små unger som vil sove i foreldrenes seng tar alltid mer plass enn hva man skulle tro.

Vi har 150 og syns det passer perfekt selv de gangene snuppa sover ved siden av oss :-)

180 på rommet vårt 160 på gjesterommet og 120 som gjesteseng nr 2.
både 160 og180 er greit. 120 er lite.
Vi samsover veldig sjelden så ikke noe problem med verken 160 og 180..

Vi har 1.50. Skal definitivt ha 1.80 seng når vi kjøper ny seng!:-))

Back
Topp