C Candykikk Gift med forumet 10 Okt 2009 #1 Jeg er fryktelig nysjerrig på hvor alle sammen bor ! hehe [:D] [:)] Bor selv i Trondheim, noen fler som gjør det?
Jeg er fryktelig nysjerrig på hvor alle sammen bor ! hehe [:D] [:)] Bor selv i Trondheim, noen fler som gjør det?
S SkalHaNr2 Glad i forumet 10 Okt 2009 #2 Jeg bor 1 times kjøring unna Trondheim, så bor ikke så langt unna da[;)]
C Candykikk Gift med forumet 10 Okt 2009 #3 ORIGINAL: SkalHaNr2 Jeg bor 1 times kjøring unna Trondheim, så bor ikke så langt unna da[;)] greit å ha flere i nærområdet.. hehe [:D] ser foresten du har termin samme dag som meg ! [;)]
ORIGINAL: SkalHaNr2 Jeg bor 1 times kjøring unna Trondheim, så bor ikke så langt unna da[;)] greit å ha flere i nærområdet.. hehe [:D] ser foresten du har termin samme dag som meg ! [;)]
S SkalHaNr2 Glad i forumet 10 Okt 2009 #4 Det er greit å være flere fra samme område ja[:)] 8juni er en fin dag[;)] Er så glad jeg får være hjemme HELE sommern neste år!!!! +++++[:D] Gleder meg masse til tiden fremover[:)]
Det er greit å være flere fra samme område ja[:)] 8juni er en fin dag[;)] Er så glad jeg får være hjemme HELE sommern neste år!!!! +++++[:D] Gleder meg masse til tiden fremover[:)]
twinanne Forumet er livet 10 Okt 2009 #14 Vestfold her, gåavstand til Tønsberg sentrum (15-20 min.). Flott å se at det er flere som bor i nærheten[:D]
Vestfold her, gåavstand til Tønsberg sentrum (15-20 min.). Flott å se at det er flere som bor i nærheten[:D]
JanneJenta78 Forumet er livet 10 Okt 2009 #17 Telemark her..nærmere bestemt Skien [:)] Har bodd 8 år i Trondheim tidligere (ser det er mange trøndere her)
Telemark her..nærmere bestemt Skien [:)] Har bodd 8 år i Trondheim tidligere (ser det er mange trøndere her)
V Venter en liten Glad i forumet Himmelbarn 11 Okt 2009 #19 I overkant av en times kjøring sørover fra Tr.heim her[;)]