Hvor bor du?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hvor i landet (eller verden) bor du? Har du alltid bodd der eller har du flyttet litt rundt?

Er plassen du bor på ett fint sted å la barn vokse opp?

Bur i Sunnhordaland, ganske så fin plass å la barn vokse opp med mykje natur og ein gård til nærmeste nabo :-)

Bor utenfor Bergen :)

Stavanger og på vei til drømme eiendommen, bodd i området stort sett med unntak når jeg kortere perioder har bodd borte

Sør-Trøndelag[emoji169]

bor i Bergen rett ved flyplassen, veldig stille og rolig her med kun 10min kjøring inn til sentrum. Er supert å vokse opp her for barn som kan leke ute og utfolde seg. Er egentlig fra Oslo

Bor i en liten "by" på Karmøy rett utenfor Haugesund, bodd her hele livet. En flott plass for barn å vokse opp på da det er en liten plass der "alle kjenner alle". Flere barnehager og barneskoler, samt en ungdomsskole som nærmeste nabo :joyful:

Bor i Trondheim, opprinnelig fra østlandet. Ligger an til noen fiffige dialekter på barna, med far fra vestlandet :p

Bor i Trondheim, opprinnelig fra østlandet. Ligger an til noen fiffige dialekter på barna, med far fra vestlandet :p

Det ligger an til fiffige dialekter her også, med meg som vestlending og mannen som trønder [emoji14]

Back
Topp