Hvor bor du?

Er det noen telemarkinger her? Morsomt å høre hvor folk er fra :)

Telemarking :) bor i Sauland, men hører til februarforumet (termin 6.februar).

Jeg bor på stathelle i Telemark :) (desembergruppa da) :)


Jepp, Stathelle her og :)
Noen av dere som er interessert i å møtes en ettermiddag? [emoji4][emoji4]
 
Nå har visst mannen min invitert middagsgjester på onsdag, så da passer det dårlig likevel :( Kan mandag og tirsdag, evt. neste uke. Vi havner vel kanskje i barselgruppe sammen? Går du hos jordmor i Langesund?
Ok, mandag? Hvis ikke må det bli neste uke [emoji14] Kan kanskje møtes på en kafé på brotorvet? [emoji4] Går til Kari i Langesund, så vil tro vi havner i barselgruppe sammen da[emoji5]
 
Ok, mandag? Hvis ikke må det bli neste uke [emoji14] Kan kanskje møtes på en kafé på brotorvet? [emoji4] Går til Kari i Langesund, så vil tro vi havner i barselgruppe sammen da[emoji5]

Neste uke passer egentlig bedre for meg, mellom mandag og onsdag. Siden sist melding har jeg nemlig fått invitasjon til bursdag til min onkel i morgen. Er vanligvis aldri så opptatt! Brotorvet er også fint. Kanskje flere ser dette og vil hive seg på?

Samme jordmor ja :)
 
Neste uke passer egentlig bedre for meg, mellom mandag og onsdag. Siden sist melding har jeg nemlig fått invitasjon til bursdag til min onkel i morgen. Er vanligvis aldri så opptatt! Brotorvet er også fint. Kanskje flere ser dette og vil hive seg på?

Samme jordmor ja :)
Typisk det [emoji14] har ikke planlagt noe neste uke, så det er samme for meg hvilken dag det blir :)
Hadde vært koselig hvis flere ville vært med også ja [emoji4]
 
Typisk det [emoji14] har ikke planlagt noe neste uke, så det er samme for meg hvilken dag det blir :)
Hadde vært koselig hvis flere ville vært med også ja [emoji4]

Skal vi si mandag? Altså den 19.? 18.30 på bakeriet nede ved inngangen? Jeg legger inn i kalenderen med en gang :)
 
Hva med dere @ssilje , @frumaela , @Babydrøm95 og @Snartmammatil_3 ?

Trodde jeg fikk til tagging, men det gjorde jeg visst ikke....
 
Skal vi si mandag? Altså den 19.? 18.30 på bakeriet nede ved inngangen? Jeg legger inn i kalenderen med en gang :)
Høres bra ut! Skal legge det inn med en gang jeg også, merker at hukommelsen/konsentrasjon ikke er på topp for tiden [emoji87][emoji28]
 
Back
Topp